جزیره کیش یکی از جذاب ترین مناطق جنوبی کشورمان است که جاذبه های زیادی دارد و ما هم در مقاله همه چیز در مورد جزیره کیش به طور کامل دیدنی های این جزیره را شرح داده ایم که سالانه مسافران زیادی را از سرتاسر ایران و حتی خارج از کشور به سمت خود جذب می کند. برای اینکه خودمان را از مشغله های زندگی شلوغ امروزی برهانیم، گاه دست به دامان تفریحات خانگی می شویم، گاه سری به باشگاه های ورزشی می زنیم و گاه عزم سفر می کنیم و دل به جاده می زنیم.


هزینه سفر به کیش


یکی از موارد مهمی که کمک مان می کند بهتر تصمیم بگیریم و بر اساس نیازمان تفریح مناسب را انتخاب کنیم، بودجه و هزینه ای است که قرار است صرف این سرگرمی ها کنیم. این روزها با افزایش قیمت دلار و سایر ملزومات زندگی، چیزی که بیشتر از همیشه برایمان مهم جلوه می کند پیدا کردن جایی است که بتوانیم با هزینه مناسب به آن سفر کنیم.

اگر تصمیم گرفته اید سری به کیش بزنید و در عین حال نگران هزینه هایتان هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله سعی می کنیم به طور مختصر هزینه هایی که قرار است با سفر به کیش متقبل شوید را با هم بررسی کنیم و ببینیم چگونه می توانیم یک سفر خاطره انگیز و در عین حال مقرون به صرفه به این جزیره زیبا و پر از شگفتی داشته باشیم.

قیمت بلیط هواپیما تهران تا کیش چقدر است؟

برای سفر رفتن راه و روش های زیادی وجود دارد. شاید دوست داشته باشید با ماشین خودتان راهی جاده شوید و در عین حال که به سمت کیش حرکت می کنید از زیبایی هایی که در راه می بینید هم بیشترین استفاده را ببرید.

گاهی از اوقات ممکن است عزمتان را جزم کرده باشید و بخواهید برای مسافرت از مسیر هوایی استفاده کنید. بودجه هر کدام از این روش ها متفاوت خواهد بود. علاوه بر این، پولی که خانواده دو نفره با خانواده شش نفره خرج می کند یکسان نخواهد بود.

قیمت بلیط هواپیما کیش بر اساس مناسبت های مختلف و بازه های زمانی متفاوت، متغیر است. به عنوان مثال در فصل تابستان با توجه به فرصت آزادی که خانواده ها پیدا می کنند قیمت بلیط هواپیما نیز بیشتر می شود. اگر سری به آژانس های هواپیمایی بزنید یا از سایت های آنلاین ارائه دهنده خدمات سفر پرس و جو کنید متوجه می شوید که قیمت بلیط هواپیما در طول سال با توجه به حجم مسافرینی که مایل به سفر به کیش هستند متغیر است.

مطمئنا یکی از روش هایی که می توان به کمک آن هزینه سفر به کیش خود و خانواده تان را کاهش دهید، زمان بندی سفر به کیش در بازه هایی است که مسافر کمتری به کیش سفر کرده و از این رو هزینه بلیط هواپیما نیز کاهش چشمگیری در این بازه ها پیدا می کند.


هزینه سفر به کیش


در کیش شب را در هتل بمانیم یا سوئیت های اجاره ای کیش؟

 یکی دیگر از مواردی که هزینه سفرمان را تعیین می کند و تصمیم گیری درباره اش می تواند بسیار مهم باشد، اقامت در هتل های چند ستاره یا سوئیت های اجاره ای است. اگر قبلاً به کیش سفر کرده باشید حتما خیلی خوب می دانید که مکان های اقامتی متفاوتی در این شهر وجود دارند و هر کدامشان بر اساس بازه های قیمتی متفاوتی به مسافران ارائه خدمت می کنند.

 وقتی تصمیم به سفر گرفتید و جزیره زیبای کیش را به عنوان مقصدتان انتخاب کردید سعی کنید سری به سایت هتل ها و سوئیت ها بزنید و قیمت هایشان را برای بازه ای که قصد دارید تا در آن بازه به کیش سفر کنید جویا شوید.

اگر در تنگنا هستید و دست تان در حال حاضر برای خرج هزینه های بالا باز نیست، توصیه می کنیم سوئیت های اجاره ای کیش را برای اقامت انتخاب کنید. هزینه هر شب اقامت در این سوئیت ها بر اساس موقعیت، تعداد افراد خانواده و امکاناتی که برایتان تدارک می بینند متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال هزینه یک شب اجاره سوئیت در کیش از 300 هزار تومان شروع می شود و بر اساس امکاناتی که در اختیارتان قرار می گیرد افزایش می یابد. اگر دوست دارید اقامت در هتل های کیش را هم تجربه کنید باید بر اساس نیازتان گزینه ای که مدنظر دارید را انتخاب نمایید.

 به عنوان مثال برخی از هتل های کیش سه ستاره و برخی چهار ستاره هستند. نرخ اقامت در هتل ها نیز بر اساس امکانات و موقعیتی که دارند متغیر خواهد بود. برخی از هتل ها به ازای اقامت هر نفر در هر شب 140 هزار تومان از شما دریافت می کنند اما هستند هتل های لوکس و مجللی که اقامت در آن ها برایتان بیش از 600 هزار تومان برای هر شب اقامت هر یک از افراد خانواده تان آب می خورد.

هزینه های تفریحات آبی در کیش

 جزیره کیش به دلیل تفریحات آبی که در اختیار گردشگران قرار می دهد محبوب است. خیلی ها دوست دارند دنیای زیر آب و رمز و رازهای آن را با غواصی کشف کنند. برخی ها هم ترجیح می دهند روزشان را در کنار دلفین های آبی سپری کنند و با دیدنشان سرمست شوند.

در این میان هستند افرادی که عاشق ماجراجویی و تجربه تفریح های تازه هستند و تلاش می کنند به سراغ سرگرمی هایی همچون فلای برد روند. واضح است که انتخاب هر کدام از این ها به بودجه ای که دارید بستگی خواهد داشت.

به عنوان مثال برای غواصی 15 دقیقه ای ممکن است مجبور شوید 150 هزار تومان پرداخت کنید. تجربه فلای برد هم به طور تقریبی برایتان 170 هزار تومان آب می خورد. البته همه این قیمت ها تقریبی هستند و ممکن است در بازه های زمانی مختلف تغییر کنند. خلاصه که  مهیج ترین تفریحات آبی کیش برایتان بسیار متنوع و هیجان انگیز است.




هزینه رفت و آمد در جزیره کیش چقدر می شود؟

معمولاً برای رفت و آمد در کیش می توانید گزینه های متعددی را مدنظر داشته باشید. بعضی ها دوست دارند یک ماشین اجاره کنند و مدت زمانی که در این جزیره اقامت دارند را راحت تر به این طرف و آن طرف بروند البته اجاره ماشین در کیش خود قوانینی دارد.

برخی ها هم ترجیح می دهند از تاکسی ها و آژانس هایی که در این جزیره فعالیت می کنند کمک بگیرند. به همین دلیل، تعیین هزینه ای که برای رفت و آمد در کیش صرف خواهید کرد کمی دشوار است.

با این حال بهتر است بدانید که تاکسی های کیش به دو رنگ سفید و زرد هزینه های متفاوتی از شما خواهند گرفت. بر اساس نرخ های جدید، تاکسی های تلفنی یا تاکسی های سفید به ازای هر 3 کیلومتر رانندگی حدود 3500تومان از شما کرایه می گیرند که این نرخ در شب و روز می تواند متفاوت باشد.

 اگر تصمیم دارید سوار تاکسی های زرد شوید باید به ازای هر یک کیلومتر حدود 1000تومان هزینه کنید. آژانس ها نیز نرخ های خودشان را دارند و اگر دوست داشته باشید با آژانس در کیش رفت و آمد کنید باید با آن ها تماس بگیرید و هزینه هایی که از شما خواهند گرفت را جویا شوید.

چکیده ای از هزینه های سفر به کیش:

 سفر به جزیره زیبای کیش ممکن است به نظر خیلی ها هزینه بر و البته گران قیمت باشد. با این حال با کمی برنامه ریزی می توان با بودجه اندک نیز سفر خاطره انگیزی به کیش داشت و از جاذبه های آن بیشترین لذت را برد.


کیش


به عنوان مثال می توانید زمانی از سال را برای سفر انتخاب کنید که حجم گردشگر زیاد نباشد یا اینکه برای رفت و آمد موقعیت هایی را انتخاب کنید که نزدیک هم قرار دارند و می توان با پای پیاده هم از آن ها بازدید کرد. بودجه شما هر چقدر هم که باشد با کمی دقت و البته صرفه جویی می توان سفری بی نظیر به کیش داشت.

اگر شما نیز از جمله افرادی بوده اید که توانسته اید با هزینه ای مناسب سفری به کیش داشته باشید خوشحال خواهیم شد اگر تجربه ای که در این راه به دست آورده اید را از بخش نظرات با سایر کاربران نیز در میان گذارید تا هر یک از کاربرانی که قصد سفر ارزان قیمت به کیش را دارند بتوانند با استفاده از تجربه شما در این زمینه صرفه جویی بیشتری در هزینه های خود داشته باشند.