بیشتر مواقع ما برنامه ریزی مسافرت سال خود را  به تابستان و بهار موکول می کنیم. با اینکه کشورمان کشوری 4 فصل است و هر فصلش جذابیت خاص خود را دارد. در این مقاله شهر هایی را معرفی می کنیم که در فصل زمستان مقصد خوبی هستند با ما همراه باشید تا راهنمای شما در روزهای سرد زمستان باشیم.

بهترین شهر های ایران برای مسافرت در فصل زمستان

جزیره ی کیش

جزیره کیش در فصل زمستان خیلی سرد نمی شود و تفریحات آن در فصل زمستان پابرجاست. این جزیره علاوه بر اینکه تفریحات زیادی دارد. جاذبه های طبیعی زیادی را داراست که در فصل زمستان امکان بازدید دارند. برای اقامت در این جزیره زیبا بر روی لینک اجاره سوئیت در کیش کلیک کنید.


جزیره ی کیش


جزیره قشم

جزیره ی قشم هم مانند کیش مقصد مناسب برای سفر در فصل زمستان است. مسافران زیادی در فصل زمستان به جزیره قشم می آیند. در فصل زمستان مسافراترجیح می دهند بین دو جزیره کیش و قشم، جزیره ی قشم را انتخاب کنند.


جزیره قشم


استان هرمزگان و شهر های جنوبی

تمامی شهر ها جنوبی برای سفر در فصل زمستان مناسب هستند. اما استان هرمزگان در بین شهر های جنوب بیشتر انتخاب مسافران بوده است. تعداد مسافران در این شهر بیشتر از سایر شهر هاست.

 استان هرمزگان دارای یک چشمه زیبا در روستای نیمه کار دارد که  فصل زمستان فرصت خوبی برای بازدید از آن است زیرا چشمه ی آب گرم و آبتنی در زمستان بسیار لذت بخش است.


استان هرمزگان


استان یزد

استان یزد یکی از استان های مرکزی ایران است که جاذبه های تاریخی زیادی دارد. مجموعه ی امیر چقماق، نارین قلعه، باغ دولت آباد و ... از مهم ترین آثار های تاریخی استان یزد است.


استان یزد


استان اصفهان

سفر به استان اصفهان یکی از سفر های خوب در فصل زمستان است به شرط اینکه آب زاینده رود باز باشد. باغ پرنگان، سی و سه پل، پل خاجو، منار جنبان و میدان نقش جهان از مکان های تاریخی استان اصفهان هستند که در فصل زمستان می توانید از آن ها بازدید کنید.


استان اصفهان


استان بوشهر

استان بوشهر دارای سواحل بکر برای استراحت و تماشای غروب دریای خلیج فارس است. استان بوشهر بزرگ ترین شهر ساحلی ایران است که تفریحات متنوعی را دارد. همچنین این شهر جزو شهر های قدیمی ایران هم محسوب می شود به همین علت جاذبه های تاریخی زیادی نظیر گنبد نمکی، بازار گناوه، کاخ بردک سیاه و منطقه باستانی سیراف دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست.


 


ما در این مقاله سعی کردیم شهر هایی را معرفی کنیم که در فصل زمستان مسافران زیادی به این شهر ها می رود. اما انتخاب این شهر ها سلیقه ای است و مطابق با روحیه خودتان مقصد تان را انتخاب کنید. مثلا شهر های شمالی ایران در فصل زمستان بسیار زیبا می شود. با رنتی جا می توانید با خیال آسوده اقدام به اجاره ویلا کنید.