جزیره کیش به عنوان یکی از جزایر جنوبی ایران که در قلب آب های گرم خلیج فارس قرار گرفته است یکی از جزایر استان هرمزگان بوده و یکی از مهمترین نقاط گردشگری جنوب غرب آسیا به شمار می رود. این جزیره بیضی شکل که سالانه پذیرای بیش از یک میلیون و پانصد گردشگر داخلی و خارجی است لذت یک مسافرت لوکس و لاکچری را برای شما به ارمغان می آورد.


جزیره کیش

 هر چند جزیره کیش دارای آب و هوای بسیار گرم و مرطوب است و در برخی از روزهای سال میزان رطوبت به ۱۰۰ درصد نیز می ‌رسد اما با توجه به امکانات رفاهی بسیار گسترده ای که در این جزیره وجود دارد همواره رضایت خاطر مسافران در این سفر گردشگری جلب شده است.

با ادامه این مقاله و تشریح شرایط مسافرت هوایی و زمینی به جزیره کیش، آشنایی با تفریحات هیجان انگیز این جزیره، جاذبه های گردشگری خارق ‌العاده‌ آن، بهترین رستوران ها و هتل های کیش، معرفی پارک آبی اوشن و شیوه دسترسی به وسایل نقلیه در کیش با ما همراه باشید.

چگونه از تهران به کیش برویم؟

شرایط مسافرت زمینی و هوایی به کیش برای تمامی مسافران و گردشگران داخلی فراهم شده است. شما می توانید برای مسافرت به کیش یکی از دو شیوه ذکر شده در این بخش را انتخاب نمایید. در ادامه شیوه مسافرت زمینی-دریایی و مسافرت هوایی به جزیره کیش را تشریح خواهیم نمود. شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از روش های ذیل را انتخاب کنید.

شرایط سفر زمینی به کیش

یکی از مهمترین عوامل محبوبیت مسافرت زمینی-دریایی به جزیره کیش امکان استفاده از وسیله نقلیه شخصی و امکان گشت و گذار در مسیر مورد نظر می باشد. اگر بخواهید از تهران به سمت بندرعباس حرکت کنید تقریباً یک مسافت ۱۳۰۰ کیلومتری پیش رو خواهید داشت. در این مسیر می توانید در شهرهایی همچون یزد، سیرجان،کاشان، اصفهان، مرودشت و شیراز اقامت موقت داشته و یک شبانه روز را به استراحت بگذرانید.

پس از رسیدن به بندرعباس یک مسافت ۲۸۰ کیلومتر نیز برای رسیدن به بندر چارک پیش رو دارید. در بندر چارک شناورهای مسافربری و باری بسیار زیادی وجود دارند که با دریافت مبلغی مناسب شما را در یک مسافت ۳۲ کیلومتری به جزیره‌ کیش می رسانند. به این ترتیب شما می‌ توانید به راحتی و با استفاده از وسیله نقلیه خود به گشت و گذار در جزیره‌ کیش بپردازید.

راه های دیگری نیز برای دسترسی به جزیره کیش وجود دارد اما بهترین گزینه ممکن انتخاب بندر چارک است. در این بندر باید برای استفاده از خدمات دریانوردی حتماً مدارک خود و همراهان خود را به مامورین بازرسی نشان دهید، در غیر این صورت اجازه تردد بر روی آب های خلیج فارس را نخواهید داشت.

مدت زمان رانندگی از تهران تا بندر عباس 

اگر بخواهیم مدت زمان رانندگی و طی مسافت در جاده از تهران تا بندرعباس و پس از آن مسافت دریایی تا کیش را تخمین بزنیم به صورت میانگین باید ۲۰ ساعت را مشغول رانندگی تا بندر عباس باشید. این مدت زمان ممکن است با توجه به رانندگی شما به بیست و شش ساعت نیز برسد.

به این مدت زمان باید ساعاتی که در بین راه توقف می‌کنید و یا مدت زمانی که در اقامتگاه های موقت می گذرانید را نیز اضافه نموده تا بتوانید زمان تقریبی رسیدن به بندر چارک را تخمین بزنید. از بندر چارک تا جزیره کیش نیز تقریباً یک مسافت نیم ساعته پیش رو خواهید داشت.

مسافرت هوایی به کیش

مسافت طی شده در مسافرت هوایی بسیار کمتر از مسافرت های زمینی است. شما در یک مسافرت هوایی از تهران تا کیش باید یک مسافت ۱۰۴۳ کیلومتری را طی کنید که یک ساعت و ۴۸ دقیقه به طول می انجامد. البته در این صورت شما در فرودگاه تهران وارد هواپیما شده و در فرودگاه کیش و در مقصد مورد نظر پیاده خواهید شد. در این شیوه هر چند مسافت مورد نظر به طرز قابل توجهی کاهش می یابد با این حال شما را از مزایای مسافرت در جزیره کیش با استفاده از وسیله نقلیه شخصی محروم می سازد.

تفریحات هیجان انگیز در کیش

پاراسل کیش

آیا چیزی در خصوص تفریح هیجان انگیز پاراسل می دانید؟ پاراسل نوعی چتر بادی است که به وسیله یک طناب بسیار بلند به یک قایق تندرو پیشرفته متصل شده و با حرکت سریع قایق، چتر مورد نظر نیز در هوا به پرواز در می آید.

این تفریح می تواند در عین هیجان، بسیار وحشتناک نیز باشد اما بهتر است بدانید که در جزیره  کیش نجات غریق های بسیار ماهری در مکان های تفریحی همچون بخش مربوط به پاراسل کیش حضور دارند. پس بهتر است هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

بلیط پاراسل کیش در سه نوع مختلف فروخته می شود. ارزان ترین نوع آن برای ارتفاعات کمتر از ۲۰۰ متر بوده و گران ترین آن هم شما را به ارتفاعات بالای ۵۰۰ متر از سطح دریا می کشاند. در این میان یک بلیط با قیمت مقرون به صرفه و مناسب جهت استفاده از پاراسل در ارتفاع ۳۰۰ متری نیز وجود دارد.

پاراسل کیش امکان تفریح گروهی را نیز برای شما فراهم نموده است؛ بنابراین شما می توانید به صورت چند نفری نیز سوار پاراسل شده و بر روی آب های خلیج فارس به تفریح بپردازید.

شاتل کیش

شاتل سواری که عنوان لاتین تیوپ سواری ایرانی است نیز یکی دیگر از مهم ترین و هیجان انگیزترین تفریحات دریایی در کیش به شمار می رود که البته در تمامی کشورهای جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

شاتل ها در واقع تیوب های بادی بسیار بزرگی هستند که شما می توانید به صورت انفرادی و یا گروهی بر آنها سوار شده و یک قایق تندرو تیوپ مورد نظر را در آبهای خلیج فارس می کشاند.

تکان های بسیار زیادی که در طی مسیر به شاتل و به تبع آن به شما وارد می گردد باعث افزایش هیجان شما در این گردش آبی می شود. شما در این تفریح همواره با احساس ترس و هیجان ناشی از غرق شدن مواجه هستید و این امر باعث افزایش سطح آدرنالین خون شده و پس از اتمام تفریح، سطح تخلیه هیجان بسیار بالایی را در خود احساس خواهید کرد.


تفریحات هیجان انگیز در کیش


بهتر است نگران هیچ چیزی نباشید! جلیقه‌ نجات، کلاه ایمنی و غریق نجات های موجود در منطقه امکان بروز خطر را به حداقل ممکن رسانده ‌اند. مهمترین کلوپ هایی که ارائه دهنده خدمات مربوط به شاتل سواری هستند عبارتند از:

-  اسکله مرجان 

-ساحل اسکله تفریحی

-ساحل سیمرغ کیش

غواصی در کیش

در هیچ نقطه ‌ای از ایران همچون جزیره کیش امکانات و شرایط غواصی به عنوان یک تفریح آبی و آموزشی فراهم نشده است. برای آغاز دوره آموزش غواصی در کیش صرفا نیاز به مهارت شنا دارید. تمامی وسایل لازم جهت آموزش غواصی برای شما و مربی مورد نظر با بالاترین سطح کیفیت فراهم شده است.

امکان آموزش غواصی علاوه بر آقایان برای بانوان و حتی کودکان نیز فراهم شده است. مکان هایی که جهت ارائه خدمات مربوط به شاتل سواری تعبیه شده اند در زمینه ارائه خدمات مربوط به غواصی نیز فعالیت دارند.

مهم ترین سایت هایی که برای غواصی در جزیره کیش تاسیس شده اند سایت زوبیچ و بیکورال نام دارند. علاوه بر دو سایت اخیر به عنوان مهم ترین سایت های آموزش غواصی در کیش، می توان به سایت کشتی داما، سایت سمبارون و سایت ژوراسیک پارک نیز اشاره کرد.

در هیچ نقطه ‌ای از ایران همچون جزیره کیش امکانات و شرایط غواصی به عنوان یک تفریح آبی و آموزشی فراهم نشده است. برای آغاز دوره آموزش غواصی در کیش صرفا نیاز به مهارت شنا دارید. تمامی وسایل لازم جهت آموزش غواصی برای شما و مربی مورد نظر با بالاترین سطح کیفیت فراهم شده است.

فلای بورد کیش

فلای بورد نوعی وسیله ورزشی-تفریحی آبی است که با اتصال به یک قایق مجهز و از طریق پمپاژ و فشار آب شخص را در هوا نگه داشته و با افزایش ارتفاع ۱۲ متری فرد و شیرجه ناگهانی به داخل آب، منجر به حرکات نمایشی بسیار مهیجی می گردد. استفاده از این وسیله به سرعت عمل بسیار زیادی نیاز دارد چرا که باید تعادل خود را بر روی آبهای خلیج فارس و بر روی فلای بورد مورد نظر حفظ کنید. تمامی بانوان و آقایان می‌ توانند در صورت برخورداری از شرایط روحی و هیجانی مناسب از تفریح فلای بورد استفاده کنند.

بنانا در کیش

یکی از تفریحات آبی کیش که شباهت بسیار زیادی به شاتل سواری دارد، بنانا می باشد. در بنانا شما بر یک تیوب تندرو که به شکل موز طراحی شده است سوار شده و در آبهای خلیج فارس با سرعت بسیار بالایی کشیده می‌شوید.

تفاوت شاتل و بنانا در امکان تفریح انفرادی شاتل سواری است. این در حالی است که برای استفاده از خدمات آبی بنانا سواری باید حداقل سه نفر باشید. ساحل دامون کیش، ساحل سیمرغ، ساحل مرجان و ساحل اسکله تفریحی کیش از جمله مهمترین مناطق ارائه کننده این سرویس هستند.


تفریحات هیجان انگیز در کیش


جت اسکی کیش

جت اسکی تفریحی است که بسیاری از ما آن را می شناسیم اما ممکن است تا کنون امکان استفاده از یک جت اسکی مناسب را پیدا نکرده باشیم. مسافرت به کیش موقعیت مناسبی جهت خرید بلیط جت اسکی است. جت اسکی یکی از امن ترین و هیجان انگیزترین تفریحات دریایی خلیج فارس می باشد که تقریباً ۳۰ دقیقه به طول می انجامد. شما تمام مدت تفریح را زیر نظر مربی حرفه ‌ای و با استفاده از لوازم ایمنی کامل خواهید گذراند.

انواع دیگری از تفریحات دریایی کیش

شما می توانید علاوه بر مواردی که در این مقاله مورد اشاره قرار داده ‌ایم هرکدام از تفریحات زیر را با قیمت ‌های کمتر و هزینه مقرون به صرفه تر انتخاب کنید. این تفریحات دریایی عبارتند از:

- کشتی آکواریوم کیش، اسکوتر زیر دریایی، پدل برد، گشت دریایی، پارک بادی، تور هندورابی، ماهیگیری دریایی در آب‌ های عمیق کیش، کریزی بوت و بالن کیش، اجاره کشتی تفریحی و خصوصی در کیش نیز یکی دیگر از تفریحاتی است که افراد خاص می‌ توانند از آن استفاده کنند چرا که هزینه این تفریح بسیار بالا بوده و می‌ توان گفت گران ترین تفریح آبی و دریایی جزیره  کیش به شمار می رود.

اوشن پارک را فراموش نکنید!

پارک اوشن کیش تنها پارک آبی این جزیره است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید. این پارک با مساحت ۵۵۰۰ متر مربع و با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر در همه رده های سنی و جنسی، بزرگترین پارک آبی روباز ایران است. در این پارک انواع راید های آرام و سرگرم کننده، رایدهای تند و مهیج و راید های هولناک به همراه جاذبه های گردشگری و امکانات رفاهی مختلف همچون کافه ها و بازارچه تعبیه شده اند.





مهم ترین تفریحات این مجموعه آبی در ارائه تفریحات مختلف، عبارتند از:

-تفریحات راید آرام شامل استخر موج، راشین ریور، استخر دینگو، سرسره برکو، چالاب، استخر آبان، جکوزی رابو، استخر آبتین نوجوانان می شود.

- راید های تند با ترکیبی از شیب، سرعت و ارتفاع عبارتند از موجاب، رالی راید، آناکوندا، دینگل، گردآب، دریاچه سونامی، مارپیچ

- راید های هولناک با پیچ های پرشیب و سرسام آور عبارتند از پیچالوپ و آدرنالین

پلاژ بانوان در جزیره کیش

یکی از مهمترین امکانات رفاهی اختصاصی در جزیره کیش، پلاژ بانوان است که در مساحتی به میزان بیست هزار متر مربع تاسیس شده است. امکانات بسیاری برای زنان در این منطقه فراهم شده است.

امکاناتی همچون شنا، غواصی، حمام آفتاب، استفاده از خدمات کافه ها، صندلی های راحت و آلاچیق های بسیار زیبا به همراه امنیت بسیار زیادی که در منطقه وجود دارد این بخش از جزیره کیش را به یک مکان رویایی برای زنان ایرانی تبدیل نموده است.




با توجه به اینکه اغلب زنان در مسافرت های خود مسئولیت بسیاری را در خصوص فرزندان خردسال و نونهال خود به دوش می کشند تمامی وسایل بازی و مراقبت از کودکان نیز در این منطقه فراهم شده است. از مهمترین خدمات دیگری که در این منطقه وجود دارد، خدمات مربوط به ماساژ و اسپا با بهترین روغن های ممکن خواهد بود.

شگفتانه های کیش

منظور ما از شگفتانه های کیش تمامی جاذبه های گردشگری است که بسیاری از توریست ها و مسافران جزیره کیش اطلاعی از آن نداشته و یا با دیدن آن بسیار شگفت زده می شوند چرا که اغلب مسافران در کیش به دنبال تفریحات و جاذبه های گردشگری مدرن هستند، غافل از اینکه جزیره کیش دارای جاذبه‌ های گردشگری باستانی نیز بوده و می توانند از آنها نیز دیدن کنند. در ادامه برخی از جاذبه های گردشگری کیش با قدمت چند هزار ساله را برای شما ذکر می کنیم.

شهر زیرزمینی کاریز یا قنات کیش

این شهر زیرزمینی قدمتی ۲۵۰۰ ساله دارد و در عمق ۱۶ متری زمین ساخته شده است. سقف این شهر زیر زمینی با صدف ها و مرجان های بسیاری پوشیده شده و وسعت آن به ۱۰ هزار متر مربع نیز می رسد.

بازار سنتی شهر زیرزمینی کاریز در کیش و با طول ۱۵ کیلومتر در سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است. در این بازار انواع صنایع دستی و دستاوردهای سنتی مختلف به فروش می رسد.

از جمله دیگر امکاناتی که در شهر زیرزمینی کاریز کیش مشاهده می شود موزه خلیج فارس، عکاسخانه، رستوران و کافه است. امکانات ابتدایی دیگری همچون سرویس بهداشتی و راهنما نیز در منطقه وجود دارد.

شهر حریره کیش

این شهر مربوط به قرن پنجم الی دهم هجری قمری است و در سال ۱۳۷۸ به عنوان یکی از مهمترین آثار ملی ایران به ثبت رسید. این شهر با مساحت ۱۲۰ هکتار دارای بخش های مختلفی همچون مجموعه ساحلی، عمارت اعیانی، حمام، مسجد تاریخی، کارگاه شیشه گری و قنات های قدیمی در منطقه است.


شهر حریره کیش


درخت سبز کیش

نام این جاذبه گردشگری ممکن است قدری تعجب‌ برانگیز باشد اما بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود. این درخت کهنسال ترین درخت جزیره کیش است که برخی از مردمان بومی آن را بسیار مقدس می پندارند. این درخت در مسیر شهر تاریخی حریره و آب انبار کیش قرار دارد. پیشنهاد می کنیم در صورت بازدید از این مکان ها بازدید از درخت سبز کیش را نیز فراموش نکنید.

کشتی یونانی کیش

کشتی یونانی کیش یکی از مهم ‌ترین جاذبه ‌های گردشگری این جزیره جنوبی در ایران است که مورد توجه بسیاری از توریست‌ های خارجی نیز واقعه می شود. تصاویری که در منابع مختلف در خصوص کشتی یونانی مشاهده می‌کنید در اغلب موارد تصاویر بازسازی شده این کشتی است.

در واقع کشتی یونانی هم اکنون به شدت در حال تخریب بوده و شما صرفا طی چندین سال آینده فرصت بازدید از آن را خواهید داشت. پس سعی کنید قبل از تخریب جدی این جاذبه گردشگری بسیار مهم نسبت به بازدید از آن اقدام کنید.


کشتی یونانی کیش


دماغه کیش

اگر به جزیره  کیش مسافرت کرده باشید به احتمال بسیار زیاد با نام ساحل هور آشنا باشید. بهتر است بدانید که نام اصلی این جاذبه‌ گردشگری دماغه کیش است. این دماغه در بخش غربی جزیره کیش قرار دارد و به علت بستر صخره ‌ای و انواع مختلفی از جانوران دریایی، بسیاری از گردشگران را به سمت خود جذب می کند.

این منطقه مکان مناسبی جهت تفریح و استراحت می ‌باشد چرا که تعداد آلاچیق ها، نیمکت ها، باربیکیو ها و کافه های این منطقه بسیار زیاد بوده و پاسخگوی تمامی مسافران منطقه خواهد بود. لنج به گل نشسته ساحلی در دماغه جزیره کیش یکی از زیباترین جاذبه ‌های گردشگری این منطقه است.

تنها روستای جزیره گردشگری کیش

با توجه به این که جزیره کیش در چند دهه اخیر پیشرفت های بسیار زیادی را در صنعت گردشگری تجربه نموده است، بسیاری از مردم فراموش کرده‌ اند که این منطقه همچون دیگر نقاط مسکونی دارای مردم بومی نیز می‌ باشد. روستای باغو تنها روستایی است که در جزیره کیش و به عنوان یک منطقه بومی باقی مانده است. امروز این روستا نیز به یکی از مهم ترین طرح های جزیره  کیش جهت افزایش صنعت گردشگری مبدل شده است. شما می توانید به این روستای بسیار زیبا رفته و از دیدن یک منطقه گردشگری بکر و قدیمی لذت ببرید.

رستوران های معروف کیش

یکی از مهم‌ ترین امکاناتی که باید در شهرهای توریستی و پر مسافر وجود داشته باشد تعدد رستوران ها و فست فودها در سراسر منطقه مورد نظر است. این رستوران ها باید تفاوت ذائقه ها و سلیقه ها را در نظر گرفته و بتوانند پاسخگوی نیاز تمامی مسافران باشند.

جزیره کیش نیز به عنوان یکی از مهمترین نقاط گردشگری ایران و حتی یکی از مهمترین جزایر توریستی جنوب غرب آسیا، رستوران ها و فست فودهای متعدد و متنوعی دارد که انواع غذاهای ایرانی و خارجی، غذاهای بومی، دریایی و حتی غذاهای گیاهی را سرو می کنند.

اگر می خواهید با معروف ترین و بهترین رستوران های کیش آشنا شوید ما به شما رستوران های زیر را پیشنهاد می کنیم. این رستوران ها را با ذکر توضیحات مفیدی در خصوص آنها معرفی می نماییم.

رستوران صفدری کیش

رستوران ساحلی شاندیز صفدری کیش یکی از بهترین و زیباترین رستوران های این جزیره جنوبی و در قلب آب های گرم خلیج فارس است. اگر می خواهید در یک مکان بسیار لوکس و لاکچری خوشمزه ترین غذاها و به خصوص بهترین کباب شیشلیک را سرو کنید ما به شما رستوران صفدری کیش را پیشنهاد می دهیم.

اجرای موزیک شبانه در این رستوران باعث می‌شود لحظات رویایی و دلچسبی برای مهمانان خلق گردد. همجواری رستوران ساحلی شاندیز صفدری کیش با ساحل مرجان ها و سواحل نیلگون خلیج فارس یک صحنه رویایی را برای شما به ارمغان می آورد.

این رستوران علاوه بر سرو ناهار و شام یک کافی شاپ بسیار با کیفیت نیز می ‌باشد. شما می ‌توانید برای تماشای غروب آفتاب در انتهای آب ‌های خلیج فارس، لحظات رویایی خود در در پایان یک روز دل انگیز را به کافی شاپ این مجموعه بروید. رستوران صفدری با قرار داشتن در غربی‌ترین نقاط جزیره‌ کیش، در مجاورت دماغه هور، کشتی یونانی و لنج به گل نشسته قرار گرفته است.

آدرس رستوران صفدری کیش: کیش، مسیر دوچرخه سواری، رستوران ساحلی شاندیز صفدری کیش

تلفن تماس: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶



رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا در جزیره کیش یکی از متفاوت ترین امکانات رفاهی در این جزیره است که نمای بسیار زیبا و متفاوتی دارد. در این رستوران انواع غذاهای داخلی و بین المللی و به خصوص غذاهای دریایی سرو می گردد.

این رستوران نیز دارای یک چشم ‌انداز بیکران از آب ‌های خلیج فارس بوده و شما می توانید یک شام گرم و صمیمی را در کنار خانواده و دوستان خود و در میان موزیک های آرامش بخش این رستوران میل کنید.

علاوه بر شام شما می توانید در روز و در ساعات مناسب جهت سرو ناهار نیز به این رستوران مراجعه کنید. قطعاً با دیدن بشقاب های خارق العاده این رستوران شگفت زده خواهید شد.

آدرس رستوران میرمهنا: جزیره کیش، خیابان فردوسی، خیابان اعتصامی، روبروی هتل آبادگران

تلفن تماس: ۰۹۳۴۷۶۹۸۸۲۰

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور متفاوت ترین رستوران جزیره کیش است که با طراحی خارق العاده چشم تمامی مهمانان را به سمت خود خیره می‌کند. سبک کلی این رستوران برگرفته از طرح سنگ ها و صخره های بسیار زیبایی است که در طول شبانه‌ روز نمای فوق العاده ای را ایجاد می‌کنند.

در این رستوران انواع غذاهای بین المللی، مدیترانه ای، اروپایی و ایرانی سرو می گردد. پیشنهاد می کنیم در مسافرت به جزیره‌ کیش حداقل یکبار تجربه سرو غذا در این رستوران را به دست آورید چرا که قطعا چنین خاطره ای به یک تجربه فراموش نشدنی برای شما مبدل خواهد شد.

آدرس رستوران کوه نور کیش: جزیره  کیش، پردیس یک، غرفه ۳۰۱ ، جنب هتل صدف

تلفن تماس: ۰۹۳۴۷۶۸۹۱۹۲

قیمت هتل های کیش

کیش یکی از متراکم ترین مناطق ایران از حیث اقامتگاه های هتلی است. در سراسر این جزیره انواع هتل ها، هتل آپارتمان ها و متل های کوچک مشاهده می شود. حتماً می ‌دانید که مسافرت به کیش یک مسافرت لوکس و لاکچری است و بنابراین باید گفت میانگین هزینه ‌ای که بابت اقامت در هتل های کیش اخذ می گردد از میانگین هزینه دیگر هتل های کشور بالاتر است. اما میتوانید در این جزیره نیز اقدام به اجاره سوئیت در کیش کنید.

با این حال بهتر است بدانید آن چیزی که کیفیت مسافرت شما به هر نقطه را مشخص می کند میزان کیفیت اقامتگاه مورد نظر خواهد بود. بنابراین بهتر است در خصوص اقامتگاه خود دقت بسیار زیادی صرف نموده و بهترین نمونه ممکن را انتخاب کنید. ما در این مقاله متفاوت ترین هتل های کیش با سطح رضایت بسیار بالای کاربران را به شما معرفی می کنیم.

هتل ترنج کیش

اگر به زندگی کردن بر روی آبهای خلیج فارس علاقه مند هستید ما به شما اقامت در هتل ترنج کیش را پیشنهاد می‌ دهیم. هتل ترنج کیش، هتل دریایی ۵ ستاره در خاورمیانه می ‌باشد که بر روی آب‌های روان خلیج فارس قرار گرفته است. اتاق های این هتل دارای بالکن های اختصاصی و ویو ابدی رو به دریا بوده و همچنین  دارای کف شیشه ‌ای با نمایش امواج آب است.

این هتل ظرفیت مهمانان به تعداد ۱۰۰ ویلا و پنج سوییت اختصاصی را دارد. در این هتل تمامی امکانات مورد نیاز شما جهت یک اقامت محدود در یک مسافرت مطلوب فراهم شده است.

با این حال بهتر است نگاهی هم به حداقل هزینه های ممکن جهت اقامت در ارزانترین اتاق این هتل بیاندازید چراکه این هتل در زمره لاکچری ترین و لوکس ترین اقامتگاه های ایران و حتی خاورمیانه قرار داشته و باید هزینه بسیار زیادی را بابت یک اقامت چند روزه در این هتل پرداخت کنید.

 آدرس هتل ترنج کیش: کیش، جاده جهان بعد از میدان جاسک

تلفن تماس: ۷۶۴۴۴۷۴۱۱۴


هتل ترنج کیش


هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش با بهره گیری از طراحی کلی تخت جمشید یکی از زیباترین هتل های جزیره کیش است که بسیاری از مسافران و گردشگران آن را به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره نیز می‌ شناسند. هتل داریوش لاکچری ترین اقامتگاه هتلی این جزیره است که در سه طبقه و ۱۶۸ اتاق بنا شده است.

موقعیت مکانی مناسب هتل داریوش‌کیش امکان دسترسی راحت به مجتمع تجاری سارینا ۱، بازار پردیس ۲ و سواحل خلیج فارس را برای شما فراهم نموده است. برخی از معماران با توجه به ویژگی های کیفی و بهداشتی این هتل، به آن عنوان هتل ۶ ستاره را داده اند.

 آدرس هتل داریوش کیش: جزیره کیش، میدان داریوش، هتل داریوش

تلفن تماس: ۷۶۴۴۴۴۴۹۹۰

هتل پانوراما کیش

اگر به دنبال اقامت در یکی از مدرن ترین و بهترین هتل های کیش هستید ما به شما هتل پانوراما را پیشنهاد می دهیم. این هتل پنج ستاره با یک طراحی بسیار زیبا و مدرن امکانات رفاهی بسیار زیادی را نیز برای شما فراهم آورده است با این حال در مقایسه با هتل ترنج کیش و هتل داریوش قیمت مقرون به صرفه تر و مناسب تری دارد .در صورتی که امکان اقامت چند روزه در هتل ترنج و هتل داریوش را ندارید ما به شما اقامت در هتل پانوراما کیش را پیشنهاد می دهیم.

آدرس هتل پانوراما کیش: جزیره کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

تلفن تماس: ۷۶۴۴۴۶۷۷۸۸

در کیش تاکسی بگیریم یا ماشین اجاره کنیم؟

پاسخ این سوال به میزان بودجه ‌ای که دارید بستگی دارد. در هر صورت اگر امکان اجاره ماشین را دارید بهتر است از اجاره خودروهای لوکس و بسیار پیشرفته کیش غافل نگردید. هرچند بسیاری از این خودروها مشمول اجاره‌ بهای بسیار زیادی شده و اغلب افراد ممکن است قادر به پرداخت آن نباشند اما خودروهای باکیفیت و خارجی بسیار زیادی نیز در جزیره کیش وجود دارند که با توجه به سطح صنعت خود با قیمت مناسبی در اختیار مسافران قرار می گیرند.


اجاره ماشین در کیش


اگر توانایی پرداخت اجاره بهای مربوط به این خودروها را ندارید می ‌توانید برای گشت و گذار در کیش تاکسی بگیرید. تاکسی های این جزیره از میان برندهای معتبر جهانی انتخاب می شوند.

از مهمترین مزیت های اجاره خودرو در کیش امکان استفاده از خودرو در تمام طول شبانه روز است. شما اگر بخواهید یک تاکسی را برای مدت زمان بسیار زیادی در اختیار بگیرید ممکن است ملزم به پرداخت هزینه بسیار بیشتری در مقایسه با اجاره خودرو شوید.

اما بد نیست که بدانید تاکسی های کیش هم هزینه گزافی ندارند و همانند  قیمتی مشابه با قیمت مسافت های طی شده توسط تاکسی اینترنتی های تهران است. همچنین تاکسی های جزیره کیش همگی مدل های روز  و کولر دار هستند و به صورت دربستی به گردشگران خدمات میدهند و بر حسب مسافت طی شده توسط سیستم تاکسی رانی این جزیره کرایه دریافت میکنند و در ماشین های خود رانندگان دستگاه کارت خوان نیز دارند. اما توصیه ما به شما این است در صورت اجاره نکردن ماشین در کیش برای گشت دور جزیره از تورهای  برگزارکننده گشت دور جزیره استفاده کنید چرا که  جاذبه های دور تا دور جزیره  را با هزینه بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به تاکسی از شما دریافت میکنند.

اجاره سوئیت در کیش بهترین انتخاب برای اسکان

ممکن است با دیدن قیمت هتل های جزیره کیش از مسافرت به این منطقه صرف نظر کنید اما با این حال بهتر است بدانید که در این منطقه گردشگری نیز همچون بسیاری دیگر از مناطق توریستی ایران امکان رزرو و اجاره اقامتگاه های غیر هتلی وجود دارد.

قیمت اجاره سوئیت در کیش در مقایسه با هتل ها و متل های این منطقه بسیار مقرون به صرفه تر بوده و خدمات رفاهی مناسبی را برای شما فراهم خواهند کرد.


اجاره سوئیت در کیش


سوئیت های اجاره ای در کیش بسیار متعدد بوده و قطعاً شما می توانید یک مورد مناسب با بودجه مالی خود را در میان گزینه های ممکن انتخاب کنید. شما می‌توانید برای اطلاع از اقامتگاه ‌های غیر هتلی به وبسایت رنتیجا مراجعه کنید.

وبسایت رنتیجا تمامی سوییت ها و اقامتگاه های غیر هتلی موجود در نقاط مختلف ایران و به خصوص نقاط گردشگری بسیار مهم همچون جزیره کیش را به شما معرفی می کند.

استفاده از خدمات گردشگری وب سایت رنتی جا شما را قادر خواهد ساخت تا هزینه‌ های مسافرت به نقاط مختلف ایران را به شدت کاهش دهید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از خدمات اجاره سوئیت در کیش رنتی جا پیش از آغاز مسافرت خود بهره‌مند گردید.