ران به عنوان پایتخت ایران و یکی از شهرهای بزرگ آن، سالانه پذیرای مسافران و گردشگران مختلفی است. از آنجایی که شهر تهران یکی از بزرگ ترین شهرهای ایران محسوب می شود و میزبان رویدادها و فعالیت های مختلفی در طول سال است، افراد زیادی برای تجارت به آن سفر می کنند.

در چنین شرایطی انتخاب یک هتل خوب برای مسافران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. تهران پر از هتل ها و مسافرخانه هایی است که هر کدام از آن ها امکانات رفاهی و خدماتی خاص خود را دارند و طیف خاصی از مسافران را به سمت خود جذب می کنند.


معرفی بهترین هتل های تهران


در حال حاضر هتل های لوکس و مجللی هم در تهران ساخته شده اند و به مسافران اجازه می دهند اقامت راحت تری در این شهر داشته باشند. تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که به هنگام سفر به این شهر شلوغ و پرهیاهو چگونه می توانید بهترین هتل هایش را پیدا کنید؟ در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم و چند مورد از هتل هایی که یک سر و گردن بالاتر از باقی هتل ها هستند را با هم مرور کنیم.


هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس که برخی ها آن را با نام هتل اسپیناس بهرود نیز می شناسند، یکی از هتل های پنج ستاره در منطقه سعادت آباد تهران است. این هتل در حال حاضر به عنوان لوکس ترین و گران ترین هتل در شهر تهران به مسافران خدمت رسانی می کند و به معنای واقعی کلمه داخل آن همانند یک کاخ رویایی طراحی شده است.  

به دلیل ارتفاع بلندی که هتل اسپیناس پالاس دارد، می تواند چشم انداز بسیار زیبایی به شهر تهران و ساختمان های سر به فلک کشیده اش داشته باشد. افرادی که در این هتل اقامت می کنند، می توانند به راحتی به سایر نواحی شهر همچون برج میلاد، پارک ژوراسیک، مجموعه تفریحی توچال، پارک پرواز و مراکز خرید مختلف دسترسی داشته باشند.

این هتل در 21 طبقه ساخته شده و بیش از 400 سوییت دارد. مهمانان سیاسی و تجاری که از کشورهای مهم جهان به ایران سفر می کنند، در بیشتر اوقات هتل اسپیناس پالاس را برای اقامت انتخاب می کنند. این هتل در کنار سالن های مجهز و زیبای خود برای برگزاری رویدادهای مختلف، از امکانات دیگری همچون رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، فروشگاه، سالن ورزشی و خدمات خشکشویی بهره برده است.


هتل اسپیناس پالاس


تلفن و آدرس هتل اسپیناس پالاس

تلفن هتل اسپیناس پالاس: ۰۲۱-۷۵۶۷۵

آدرس : تهران،  خیابان سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی، خیابان ۳۳، شماره ۲۱، هتل اسپیناس پالاس

هتل استقلال

هتل پنج ستاره استقلال در سال 1341 افتتاح شد و در حال حاضر تحت نظارت مجموعه پارسیان فعالیت می کند. این هتل در شمال پایتخت ساخته شده است و بیش از 552 اتاق در خود دارد. سالن نور هتل استقلال با ظرفیت 1000 نفری خود، موقعیت خوبی برای برگزاری رویدادهای مختلف محسوب می شود.  در این هتل لوکس علاوه بر دسترسی خوبی که به سایر نقاط شهر خواهید داشت امکانات رفاهی متعددی همچون رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، پارکینگ ، انباری و خشکشویی در اختیارتان قرار می گیرد.


هتل استقلال


تلفن و آدرس هتل استقلال

تلفن هتل پارسیان استقلال: ۰۲۱۲۲۶۶۰۰۱۱

آدرس هتل پارسیان استقلال: تهران ، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر، هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان آزادی

در محل تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام در محله اوین تهران هتلی ساخته شده است که تاریخ فعالیت آن به سال 1350 می رسد. این هتل یکی از بهترین هتل های مجلل تهران محسوب می شود و به شما اجازه می دهد دسترسی آسانی به بزرگراه های این شهر داشته باشید.

این هتل زیبا بیش از 400 اتاق و 50 سوئیت دارد و در 25 طبقه ساخته شده است. از امکانات فوق العاده هتل پارسیان آزادی می توان به انواع رستوران ها، کافی شاپ ها، خشکشویی، گالری طلا، پارکینگ، تاکسی سرویس و سالن های مختلف برای برگزاری سمینارها و نشست ها اشاره کرد.  باشگاه ورزشی این هتل توانسته است گواهی استاندارد pool health certification را از آنِ خود کند و شامل امکانات مختلفی همچون استخر، سونا، جکوزی و ماساژ است.


هتل پارسیان آزادی


تلفن و آدرس هتل آزادی

تلفن هتل پارسیان آزادی: ۰۲۱-۲۹۱۱۲

آدرس هتل پارسیان آزادی: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام، هتل پارسیان آزادی

هتل اوین

اگر به دنبال یک هتل چهار ستاره زیبا هستید، بهترین گزینه ای که پیش رویتان خواهید داشت هتل اوین است. این هتل در سال 1387 بعد از اینکه مراحل بازسازی خود را پشت سر گذاشت مجددا افتتاح شد.

هتل اوین در منطقه ای خوش آب و هوا واقع شده است و همین امر آن را به یکی از گزینه های عالی برای اقامت تبدیل کرده است. شما می توانید این هتل را در شمال شهر تهران و تقاطع  بزرگراه چمران و یادگار امام پیدا کنید.

هتل اوین بیش از 150 اتاق در خود دارد که امکانات مختلفی همچون تهویه هوا، تلویزیون، حمام و اینترنت برای مسافران فراهم شده است.  سالن تشریفات این هتل می تواند بهترین موقعیت برای برگزاری مراسم های مختلف باشد. برای اقامت در این هتل برای اتاق یک تخته باید حداقل مبلغ 560 هزار تومان را مدنظر داشته باشید.


هتل اوین


تلفن و آدرس هتل اوین

آدرس هتل: تهران، بزرگراه چمران، تقاطع اوین

هتل اسپیناس ولیعصر

این هتل هم مانند بیشتر هتل هایی که در این فهرست بیان کردیم 5 ستاره دارد. برای اقامت در این هتل می توانید از میان اتاق ها و سوئیت های زیبایی که در داخل آن گنجانده شده است یکی را انتخاب کنید.

اگر دسترسی به نقاط مختلف شهر برایتان حائز اهمیت است، می توانید روی هتل اسپیناس حساب ویژه ای باز کنید. این هتل دسترسی خوبی به سایر نقاط تهران همچون پارک لاله، تئاتر شهر، میدان ولی‌ عصر و مراکز خرید دارد و به شما کمک می کند راحت تر به کارهایتان برسید.

در کنار همه نکات مثبتی که برای هتل اسپیناس بیان کردیم، امکانات رفاهی منحصر به فردی همچون خشکشویی، باشگاه بدنسازی، استخر، سالن ماساژ، رستوران و کافی شاپ در آن به چشم می خورد.

تزییناتی که برای لابی هتل در نظر گرفته شده است تحسین هر بیننده ای را از آنِ خود می کند. این نوع دکوراسیون، ترکیبی از معماری مدرن و کالاهای طبیعی است که حال و هوای خاصی به هتل می بخشد. 

اگر تصمیم دارید غذایتان را داخل هتل میل کنید، می توانید از میان رستوران های سنتی و مدرن آن یکی را به دلخواه انتخاب کنید. برای اقامت در این هتل زیبا و البته منحصر به فرد باید هزینه بالای 600 هزار تومان را برای اتاق های دو تخته اش در نظر داشته باشید.



هتل اسپیناس ولیعصر


تلفن و آدرس هتل اسپیناس

آدرس هتل اسپیناس: تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، شماره 126، هتل اسپیناس خلیج فارس

تلفن اسپیناس: 02183844

هتل لاله تهران

اگر به دنبال یک هتل پنج ستاره با امکانات ایده آل می گردید، قطعاً هتل لاله بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. این هتل که در قلب تهران و نزدیکی پارک بزرگ لاله افتتاح شده است، آب و هوای بسیار دلنشینی دارد. 

به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری و دسترسی آسان به بزرگراه های مختلف شهر، هتل لاله گزینه عالی برای اقامت خواهد بود. این هتل در 13 طبقه ساخته شده و بیش از 380 اتاق در دل خود دارد. در کنار سوئیت هایی که بر اساس استاندارد جهانی ساخته شده اند، می توان به سوئیت های رویال و امپریال با امکانات رفاهی جذاب نیز دست پیدا کرد. 

اگر به هنگام انتخاب هتل به رستوران و غذاهایی که در آن سرو می شود توجه می کنید، باید بدانید که هتل لاله رستوران های چینی، ایرانی و فرانسوی را در خود میزبانی می کند که هر کدام از آن ها به سرو غذاهای خاصی می پردازند.

اجرای موسیقی زنده در کنار سرو غذاهای سنتی کشورهای مختلف جهان، حال و هوای خاصی به این هتل می بخشد و آن را در زمره بهترین و مجلل ترین هتل های تهران قرار می دهد. سالن های مختلفی همچون سالن تیاره، سالن سنبل و سالن گلزار در این هتل ساخته شده اند که مکان مناسبی برای برگزاری رویدادها و مهمانی ها هستند. برای یک اتاق تک تخته در هتل لاله میبایست حداقل هزینه 500 هزار تومانی برای هرشب را مدنظر داشته باشید.


هتل لاله تهران


تلفن و آدرس هتل لاله

شماره تماس هتل لاله : 02188965021

آدرس هتل: تهران، خیابان فاطمی، جنب خیابان حجاب

هتل نووتل

هتل نووتل یکی از هتل های 5 ستاره تهران است که جزء بهترین هتل های فرودگاهی محسوب می شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید هتل های فرودگاهی به هتل هایی گفته می شود که نزدیکی فرودگاه های بین المللی ساخته می شوند و بیشتر مکانی برای اقامت خدمه پرواز هستند.

اگر چه هتل نووتل نیز در این دسته از هتل ها قرار می گیرد، اما مردم عادی نیز می توانند از اقامت در آن نهایت لذت را ببرند.  یکی از مهم ترین ویژگی های هتل نووتل، نزدیکی آن به فرودگاه بین المللی امام است.

این هتل در سال 1393 به کمک گروه هتلداری اکور فرانسه ساخته شده و دکوارسیون داخلی آن ترکیبی از هنر ایرانی و مدرن است. امکانات مختلفی در این هتل گنجانده شده است که از جمله آن ها می توان به رستوران، سالن استخر، جکوزی، سالن ورزشی و سالن ماساژ، پارکینگ، خدمات ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.


هتل نووتل


تلفن و آدرس هتل نووتل

تلفن هتل نووتل: ۰۲۱-۵۵۶۷۷۹۰۰

آدرس هتل نووتل: کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه امام خمینی، روبه‌روی ترمینال مسافربری شماره یک

هتل هما

اگر دوست دارید در کنار اقامت در شهر شلوغی مثل تهران، از نمای یک باغ زیبا بهره مند شوید، هتل هما برایتان بهترین و البته ایده آل ترین گزینه خواهد بود. این هتل که قبلاً آن را به اسم هتل شرایتون می شناختند، اتاق هایی به سمت باغ سرسبزی دارد که حال و هوای هر مسافری را عوض می کند.

این هتل پنج ستاره ساختمانی عظیم در میدان ونک است و به دلیل قرار گیری در موقعیتی مناسب، امکان دسترسی به مراکز مهم شهر را برای مسافران فراهم می کند. دکوارسیون هتل به همراه مبلمان بسیار زیبا و شیک بهترین مکان برای برگزاری رویدادها و مراسمات مختلف خواهد بود. 

این هتل بیش از 173 اتاق در خود دارد که چشم انداز زیبایی به رشته کوه های البرز و سایر نقاط شهر تهران فراهم می کند. برای افرادی که عاشق چشیدن طعم غذاهای مختلف هستند رستوران های این هتل می تواند بهترین منو را در اختیارشان قرار دهد. در کنار غذاهای سنتی می توانید طعم غذاهای بین المللی را نیز بچشید.


هتل هما


تلفن و آدرس هتل هما تهران

تلفن هتل هما تهران: 02188773021

آدرس هتل هما تهران: تهران خیابان شهید خدامی پلاک 51

هتل پرشین پلازا

یکی از هتل های نوساز و پنج ستاره در تهران هتل پرشین پلازا است. دکوراسیون داخلی و خارجی آن همچون گچ بری های زیبا، رنگ هایی که به خوبی با هم ست شده اند، لوسترهای چشم نواز و کاغذدیواری های خوش رنگ به شما کمک می کنند اوقات خوشی را در این هتل تجربه کنید.

این هتل در کنار اتاق های زیبا رستوران و کافی شاپ هم دارد و به شما کمک می کند به راحتی به غذاهای متنوعی که دوست دارید دسترسی پیدا کنید. این هتل در مرکز شهر یعنی خیابان سهروردی واقع شده است و به همین دلیل می تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که برای سفرهای کاری و تجاری به تهران سفر می کنند.


هتل پرشین پلازا


تلفن و آدرس هتل پرشین پلازا

آدرس هتل پرشین پلازا: تهران، سهروردی شمالی، پایین تر از بهشتی ، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک 42

شماره تماس هتل پرشین پلازا: 02186027813

هتل ویستریا

یکی دیگر از هتل های لوکس تهران  که در سال 1398 در خیابان دربند افتتاح شد، هتل ویستریا است. این هتل بیش از 100 اتاق در خود دارد که هر کدام از این اتاق ها بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده اند. 

نزدیکی به مترو، بی آر تی و اتوبوس از جمله مزایای این هتل محسوب می شود و آن را در میان سایر هتل هایی که در این فهرست بیان کردیم متمایز می سازد.در نزدیکی این هتل، مکان های مختلفی همچون کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، باغ فردوس، موزه سینما، موزه دکتر حسابی، موزه جهان‌نما، موزه تماشاگه زمان و مراکز تجاری مختلف واقع شده است که به مسافران اجازه می دهد با خیال آسوده به گشت و گذار در تهران بپردازند و از جاذبه هایی که در آن واقع شده است بهره مند شوند.

در کنار همه این مواردی که بیان کردیم امکانات مختلفی در این اقامتگاه لوکس وجود دارد که از جمله آن ها می توان به سالن همایش، رستوران، کافی شاپ، سالن عروسی، سالن بدنسازی، استخر، سونا ، صندوق امانات و پارکینگ اشاره کرد.


هتل ویستریا


تلفن و آدرس هتل ویستریا

تلفن هتل ویستریا: ۰۲۱-۷۲۰۷۱

آدرس هتل ویستریا: میدان قدس، خیابان دربند، خیابان شهید امیر احمدی زمانی، پلاک یک

هتل انقلاب تهران

این هتل که برخی ها آن را به اسم رویال گاردن نیز می شناسند در سال 1356 افتتاح شد و در حال حاضر نیز به ارائه خدمات به مسافران می پردازد. هتل انقلاب در خیابان طالقانی واقع شده و اولین رستوران گردان تهران در این مجموعه راه اندازی شده است.

این هتل که جزء هتل های لوکس و مجلل تهران محسوب می شود، دسترسی بسیار ساده ای به مراکز مختلف شهر دارد. نزدیکی به مکان های مختلف مثل بوستان هنرمندان، بيمارستان‌ ها، مراكز خريد، فرودگاه، ترمينال، اماكن تاريخی ،مترو و ايستگاه اتوبوس از جمله مزایایی است که می توان برای این هتل بیان کرد.


هتل انقلاب تهران


هتل انقلاب در 16 طبقه ساخته شده است و بیش از 247 اتاق در آن آماده پذیرایی از مهمانان هستند. در کنار همه مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، امکانات مختلفی در این هتل گنجانده شده است که از جمله آن ها می توان به رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، مطب پزشک، کافی نت، پارکینگ و آتلیه عکاسی اشاره کرد. اگر چه هتل انقلاب جزء هتل های چهار ستاره تهران محسوب می شود، اما امکانات متعدد آن توانسته است نظر مسافران و گردشگرانی که در آن اقامت داشته اند را به سمت خود جلب کند.

تلفن و آدرس هتل پارسیان انقلاب

تلفن هتل پارسیان انقلاب: ۰۲۱-۸۸۹۳۷۲۵۱-۵

آدرس هتل پارسیان انقلاب: تهران، خيابان طالقانی، بين ولیعصر و حافظ

هتل هویزه تهران

اگر به دنبال هتل های چهار ستاره هستید و قصد دارید تا یکی از بهترین انتخاب های عمرتان را داشته باشید، اقامت در هتل هویزه بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. این هتل در 15 طبقه ساخته شده است و دسترسی بسیار آسانی به مرکز شهر دارد.

اتاق های هتل هویزه به صورت تک تخته، دو تخته و سه تخته و سوئیت در اختیار مسافران قرار می گیرد و می تواند تجربه نابی از اقامت در این شهر را برای افراد رقم بزند. امکانات مختلفی در این هتل انتظار مسافران را می کشد که از جمله آن ها می توان به رستوران با منویی متنوع، کافی شاپ، سونا، خشکشویی، اینترنت، پارکینگ، غرفه صنایع دستی، آرایشگاه و سالن همایش اشاره کرد. برای یک اتاق تک تخته در این هتل باید هزینه ای 400 هزار تومانی پرداخت کنید.


هتل هویزه تهران


تلفن و آدرس هتل هویزه

آدرس: تهران، خیابان طالقانی، تقاطع نجات اللهی

چکیده ای از معرفی بهترین های هتل های تهران

برای اقامت در بزرگ ترین و شلوغ ترین شهر ایران گزینه های مختلفی پیش رویتان دارید. هدف شما از سفر به تهران هر چه که باشد، باید با هتل ها و اقامتگاه هایی که در آن به ارائه خدمات می پردازند آشنا باشید و بتوانید بهترین گزینه را بر اساس نیازتان انتخاب کنید.

اگر چه شهر تهران میزبان هتل ها و مسافرخانه های زیادی است، اما در میان همه این ها، برخی از هتل های لوکس و مجلل خودنمایی می کنند. در این مقاله، سعی کردیم برخی از این هتل ها را با هم مرور کنیم و به بررسی موقعیت، امکانات و تعداد اتاق هایشان بپردازیم. 

تجربه اقامت در این هتل های لوکس، می تواند برای هر مسافری لذت بخش و شیرین باشد. تا به حال در این هتل ها اقامت داشته اید؟ چه تجربه ای از اقامت خود دارید؟ چه هتل های دیگری را در شهر بزرگ تهران برای اقامت پیشنهاد می کنید؟ نظر خود را درباره این هتل ها بیان کنید و به ما بگویید چه امکانات دیگری را از هتل هایی که در بالا معرفی کردیم دریافت کرده اید؟

اگر می خواهید آخر هفته خود را به اطراف تهران بروید و از نبود هتل نگرانید می توانید با اجاره ویلا در اطراف تهران و اجاره ویلا در کردان آخر هفته خوبی را بگذرانید.