تصور کنید یک روز تعطیل در منزل هستید و هیچ برنامه خاصی هم ندارید، در ذهنتان به دنبال جایی می گردید که بتوانید تفریح کنید، خرید کنید، بازی کنید، از دیدن طبیعت لذت ببرید، به پارک ارم تهران بروید و خیلی کارهای دیگر را انجام دهید، خلاصه دوست دارید جایی را پیدا کنید تا بتوانید ده ها نشان را با یک تیر بزنید.


بام لند


اما آیا واقعا چنین جایی در تهران وجود دارد؟ جواب بله است. در تهران مجموعه ای به نام بام لند وجود دارد که تمامی این موارد را در کنار ده ها امکانات دیگر را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با مراجعه به آن روزی شاد و پر انرژی را در کنار خانواده و دوستانتان داشته باشید. اگر مایلید تا بیشتر با بام لند تهران آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که تا انتها با ما همراه باشید.

آدرس بام لند

برای رفتن به این مجموعه زیبا و جذاب، باید مسیر بزرگراه همت را در پیش بگیرید. خروجی بلوار کاشانی را وارد شوید، به میدان موج که رسیدید، مسیر خیابان موج را طی کنید تا بام لند تهران را در بلوار صدف مشاهده کنید.

چه جوری بریم بام لند؟

باتوجه به موقعیت بام لند بهترین مسیر دسترسی به بام لند با خودرو شخصی رفتن به آن از طریق بزرگراه شهید خرازی است. اگر از سمت شرق به غرب بزرگراه خرازی در حال تردد هستید می توانید با استفاده از مسیر زیر به راحتی خود را به بام لند برسانید.

بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) غرب، بعد از خروجی بزرگراه آزادگان، خروجی “کاشان جنوب دریاچه ی شهدای خلیج فارس”، ۴۵ متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام ‌لند

همچنین در صورتی که از سمت غرب به شرق بزرگراه خرازی در تردد هستید مسیر زیر می تواند راحت ترین دسترسی را برای شما به بام لند ایجاد کند.

بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) غرب، خروجی کاشان امیرکبیر آبشار تهران، ۴۵ متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام‌ لند

همچنین می توانید از میدان موج در مسیر بلوار ۴۵ متری کاشان جنوب ادامه مسیر داده و از خیابان هوانیروز به سمت غرب ادامه مسیر داده به مرکز خرید بام‌ لند برسید.

چطور با مترو به بام لند برویم؟

برای رفتن به بام لند با مترو هم دقت داشته باشید که در ایستگاه چیتگر پیاده شوید. بعد از خروج از مترو با استفاده از تاکسی به خیابان هوانیروز رفته و به سمت میدان موج و خیابان موج حرکت کنید.


بام لند

چطور با اتوبوس به بام لند برویم؟

اتوبوس های خط 232 آزادی به سمت شهید باقری، می تواند شما را به نزدیکی های بام لند برساند. فقط حواستان باشد که در ایستگاه بلوار کاشانی پیاده شده و خود را به میدان موج و سپس بام لند برسانید.

ساعت کار مجموعه بام لند

ساعات کاری بام لند به قدری است که شما بتوانید از تمام دیدنی های موجود در آن دیدن کنید. اگر قصد رفتن به بام لند در روزهای تعطیل را دارید این مجموعه از ساعت هشت صبح تا یک بامداد در خدمت شماست. در روزهای عادی نیز ساعت کار از نه صبح شروع و تا ساعت یک بامداد به فعالیت خود ادامه می دهد.

رستوران های بام لند

بیرون رفتن با خانواده و دوستان بدون خوردن غذاهایی خوشمزه لطفی ندارد، خصوصا اگر جایی که هستید رستوران های متفاوت با دیزاین ها و غذاهایی مختلف در انتظار شما باشد، این مساله ولع شما را به امتحان کردن غذای این رستوران ها زیاد می کند.

اینکه ذائقه شما چه باشد اصلا مهم نیست، بام لند با داشتن رستوران های مختلف توانسته سلیقه اکثر مردم را پوشش دهد. غذاهای سنتی و ایرانی، فست فودها، غذاهای خارجی و... در این مجموعه در نهایت کیفیت و خوشمزگی ارائه می شوند.

از رستوران های ایرانی که در بام لند مشغول به کار هستند می توان به رستوران سماک، دروازه طهران، جلوکبابی رفتاری، رستوران ته دیگ و یا چراغان اشاره کرد. همچنین از رستوران هایی که غذاهایی خارجی سرو می کنند می توان از رستوران های دونر لکوم، باروژ، رولینجا، رومانا پلاس، برگر فکتوری، چیکن فکتوری نام برد.

شاید هم اصلا دوست نداشته باشید به رستوران بروید و تمایل دارید در یک کافه دنج و آرام بنشینید و یک نوشیدنی میل کنید. باز هم فرقی نمی کند، بام لند به این مساله نیز توجه داشته و کافه هایی دنج و زیبایی مانند بابا کافه، کافه امضا، کافه باپاری، کافه آنتیکا، ایلی کافه، کافه روژ، کافه قمر و ... را برای علاقه مندان به کافه در درون خود جای داده است.

فروشگاه های بام لند

در بام لند علاوه بر تفریح و گردش شما می توانید خریدی فوق العاده نیز انجام دهید. مرکز خرید بام لند شامل 12 ساختمان دو طبقه است و شما می توانید انواع متفاوتی از کالاها را در این مجموعه بیابید.

اگر به دنبال پوشاک و لباس مارک و برند هستید، اگر می خواهید زیور آلات، طلا و ساعت خریداری کنید، اگر به دنبال لوازم ورزشی هستید، اگر به دنبال لوازم خانگی و برقی و الکترونیکی هستید حتما سری به بام لند بزنید.

بام لند برای بچه ها نیز جذاب و دوست داشتی است زیرا می توانند اسباب بازی بخرند و از مغازه هایی که شکلات می فروشند، شکلات های خوشمزه خریداری کنند. علاوه بر این، شما می توانید برخی برندهای معروف دنیا را نیز در بام لند پیدا کنید. برندهایی مانند برند ریبوک و آدیداس در بام لند دارای نمایندگی هستند و در زمینه تخصصی شان یعنی لوازم ورزشی، در حال ارائه خدمات و محصولات می باشند.



امکانات بام لند

از جمله امکاناتی که در بام لند وجود دارد، آمفی تئاتر این مجموعه است. این مجموعه ظرفیت پذیرایی از 250 تماشاچی را دارد و برای اجرای برنامه های شاد و متنوع و یا جشنواره هایی مناسبتی ساخته شده است. فعالیت های مختلف و متفاوتی در آن می توان برگزار کرد که از آن جمله می توان به تئاتر کودکان، جلسات نقد و بررسی کتاب ها، برنامه های شبانه اشاره داشت.

از دیگر جاذبه های بام لند، مشرف بودن آن به دریاچه چیتگر است. قدم زدن در ساحل شنی این دریاچه می تواند تداعی کننده قدم زدن در کنار دریا باشد اما با این تفاوت که موجی با خود به همراه ندارد و همه چیز در نهایت آرامش است. قرار گرفتن در ساحل این دریاچه می تواند شما را غرق آرامش کند و حس وصف ناپذیری برایتان ایجاد کند.

ماهی گیری کردن، امکانات مخصوص خود را نیاز دارد. در بام لند امکانات مخصوص آن برای علاقمندان فراهم شده است و کسانی که به این ورزش مفرح و متفاوت علاقه دارند می توانند از امکانات موجود در بام لند نهایت استفاده را ببرند و روزی سراسر آرامش را برای خود ایجاد کنند.

قایق سواری در بام لند از دیگر جذابیت های این مکان است. دو اسکله مخصوص قایق سواری در این منطقه وجود دارد و شما می توانید با استفاده از قایق های موتوری و پدالی دو نفره و یا چهار نفره اوقات خود را به خوبی در این محوطه سپری کنید.

تفریحات بام لند

برای آنکه تمام لحظات حضور شما در این مجموعه با شادی همراه باشد و تمام افراد بتوانند از حضور در این محیط نهایت استفاده را ببرند، تفریحات متفاوت و جذابی فراهم شده است. در ادامه به برخی از تفریحات بام لند اشاره خواهیم نمود.



شهربازی بام لند

یکی از تفریحات جذاب که می تواند باعث بالا بردن ضربان قلب شما شود، شهربازی است که در سمت راست بام لند قرار گرفته است. در این شهربازی انواع و اقسام بازی های هیجان انگیز وجود دارد و شما می توانید دقایق و ساعات بسیار خوب، خوش و جذابی را در آن تجربه کنید.

تجربه واقعیت مجازی

تجربه واقعیت مجازی از دیگر تفریحات سالم و جذابی است که در بام لند وجود دارد. شما می تواند با واقعیت مجازی زاویه، بازی هایی مانند ارتفاع، حل معما، بازی های ورزشی و تیراندازی را تجربه کنید.

این بازی ها از جمله بازی های به روز دنیا هستند و طرفداران بسیاری دارند. قرار گرفتن در این محیط می تواند لحظات شما را با هیجان وصف ناپذیری توام کند و تفریحی به یاد ماندنی برای شما به یادگار گذارد.

بتمن کلاب

بتمن کلاب بام لند را حتما امتحان کنید. سقوط آزاد بر روی یک تشک می تواند یکی از اتفاقات نادر و کم نظیر در زندگی شما باشد. بتمن کلاب در دو ارتفاع برای علاقمندان طراحی شده است و هر کس بسته به سلیقه و انتخابش می تواند از هر یک از این ارتفاع ها پرش خود را انجام دهد.

فوتبال حبابی بام لند

یکی دیگر از تفریحات جدید در بام لند، فوتبال حبابی است. در این بازی، بازی کنان حباب هایی را پوشیده و با آن مشغول به بازی خواهند بود. امکاناتی مانند چمن مصنوعی برای انجام این بازی مفرح در اختیار علاقمندان قرار دارد.

جدای از لذتی که این بازی می تواند داشته باشد، تاثیرات مثبت جسمانی مانند افزایش گردش خون، بهبود عملکرد قلب و تنفس نیز از دیگر ویژگی های این ورزش پر تحرک و لذت بخش است. این بازی برای کودکان نیز مناسب بوده و می توانند آن را امتحان کنند.

فوتبال دستی انسانی

از جمله جالب ترین امکاناتی که می توان در بام لند به آن اشاره کرد، فراهم کردن وسایل و امکاناتی برای انجام بازی فوتبال دستی انسانی است. فوتبال دستی به نوبه خود دارای هیجان و سر و صدای زیادی است، حال اگر به جای بازیکنان، دوستان و عزیزانتان قرار گرفته باشند هیجان این بازی به اوج خود می رسد.

کیدز گاردن؛ مخصوص کودکان

شاید تصور کنید بام لند تنها مخصوص بزرگسالان است. اما این طور نیست، شهربازی کیدز گاردن محوطه ای سرپوشیده مخصوص کودکان دو تا پنج ساله است که می توانند در نهایت آرامش و شادی در آن بازی کنند.

در این شهربازی امکانات لازم برای بازی های بدون خطر برای آنها فراهم شده است و شما با خیالی راحت می توانید فرزندان دلبند خود را به این قسمت آورده تا آن ها هم از بودن در بام لند نهایت لذت را ببرند.

ساحل شنی

این ساحل با داشتن سیصد متر مساحت، محیط بسیار خوبی را برای بازی کودکان فراهم کرده است. کودکان می توانند در این محل بازی های شنی انجام دهند. این محیط از نظر بهداشتی کاملا مناسب برای کودکان است و هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد.

اسکی روی یخ

یکی از بازی ها و ورزش هایی که شاید در بقیه مراکز تفریحی کمتر به آن پرداخته می شود، پیست اسکی است. در بام لند برای کسانی که به این بازی علاقه دارند، محیط بسیار مناسبی فراهم شده است. مهم نیست شما به صورت حرفه ای در این ورزش فعالیت دارید و یا فقط صرفا برای داشتن یک تجربه قصد دارید آن را امتحان کنید. در هر صورت می توانید به محوطه مخصوص این بازی مراجعه کرده و این ورزش متفاوت را امتحان کنید.

دوچرخه سواری در بام لند

از دیگر تفریحات سالمی که می توان به آن اشاره کرد، دوچرخه سواری و یا پیاده روی در بام لند است. در این مجموعه مسیری برای این منظور فراهم شده است و کسانی که به این دو رشته ورزشی علاقه دارند می توانند در کنار دریاچه چیتگر به دوچرخه سواری و پیاده روی بپردازند.

حرف آخر

در این بخش به معرفی کامل بام لند تهران پرداختیم و از ویژگی ها و امکانات آن اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم تا در صورتی که قصد دارید با دوستان و یا خانواده خود به یک محیط چند منظوره رفته و روز خوشی را بگذرانید بتوانید با مراجعه به بام لند به تمامی خواسته های خود برسید. و همچنین اگر به تازگی به تهران سفر کرده اید و قصد اقامت در تهران را داشته باشید میتوانید اقدام به اجاره ویلا در اطراف تهران و یا اجاره سوئیت در تهران کنید