اگر علاقه مند به هیجان و آبتنی هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. یکی از هیجان انگیزترین مراکز تفریحی موجود در شهر تهران اوپارک می باشد. این مجموعه با وجود داشتن، تفریحات مختلف افراد زیادی را از سن 5 تا 50 ساله را به خود جذب کرده، این مرکز تفریحی سرپوشیده  با وجود فضای شاد هیجان بسیاری را در هر فصلی از سال در پیش دارد. او پارک تهران بعد از پارک موج های آبی مشهد، بزرگترین پارک آبی ایران به حساب می آید که ظرفیت 3000 نفر را به طور همزمان دارد.


اُپارک تهران


این مجموعه در سال 1396 با وسعت 55 هزارمتر مربع در اتوبان تهران کرج افتتاح شد. این پارک آبی یکی از مدرن ترین پارک های آبی سرپوشیده خاورمیانه به حساب می آید. امکانات موجود در این مجموعه مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده و شما می توانید با اطمینان و خیال آسوده به تفریح بپردازید. تصفیه آب و سیستم های میکروب زدایی این پارک به قدری هوشمندانه طراحی شده که قدرت عمل آن، از سیستم های جهانی بالاتر می باشد. در واقع برای رفتن به این مجموعه نگران آلودگی آب و حساسیت های بعد از آبتنی نباشید. در ادامه با رنتی جا همراه باشید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید، شما نیز اگر به اوپارک رفته اید تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

قسمت های مختلف در اوپارک

از آنجایی که اوپارک وسعت بسیار زیادی دارد بخش های زیادی را در خود جای داده است. در ادامه برخی از این بخش ها را معرفی می کنیم تا زمانی که به این مکان تفریحی رفتید با این بخش ها آشنایی داشته باشید.

سرسره ابیس

سرسره ابیس از مهیج ترین و بزرگ ترین سرسره های موجود در اوپارک می باشد. مسیر این سرسره دارای پیچ های متعددی می باشد که پس از سُر خوردن از آن داخل یک شکاف 18.5 پرتاب می شوید و لذت بسیاری را تجربه می کنید.

رالی شیب

یکی از جالب ترین قسمت های این مجموعه بخش رالی شیب می باشد که می توانید به صورت دسته جمعی با هم مسابقه دهید و لذت تفریح را دوچندان کنید. سرسره شش گانه رالی شیب به شما این امکان را می دهد که با 5 نفر از همراهان خود مسابقه دهید، این سرسره با مسیر پیچ در پیچ در آخر به یک مکان ختم می شود و هر شخصی که با سرعت بیشتری از آن عبور کند برنده خواهد شد.

سرسره ابرشیب

اگر فوبیا ارتفاع ندارید حتما این سُرسُره را امتحان کنید چرا که شیب تند این سرسره لذت سقوط از ارتفاع را به همراه دارد و می توانید سرعت و هیجان را با هم تجربه کنید.

 سرسره های اورنگ

نوع دیگر سرسره های مارپیچ سرسره اورنگ است که به دو صورت سرپوشیده و روباز وجود دارند که با توجه به سلیقه خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

سرسره بومرنگ

اگر می خواهید به صورت دسته جمعی از این سرسره ها لذت ببرید سرسره بومرنگ گزینه خوبی است چرا که از این سرسره می توانید به صورت دسته جمعی استفاده کنید.

سرسره گوگولیا

این سرسره مناسب کودکان زیر 6 سال می باشد و والدین به همراه فرزندانشان می توانند از این سرسره در کنار کودکانشان استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند.

سرسره آکوالوپ

یکی از هیجانی ترین سرسره ها که باعث می شود آدرنالینتان بالا برود سرسره آکوالوپ می باشد که با سرعت 15 متر بر ثانیه و چرخش های 360 درجه ای مواجه می شوید البته این را در نظر بگیرید که این سرسره برای بیماران قلبی مضر است.

سرسره گردالوپ

سرسره گردالوپ جزء طولانی ترین سرسره تونلی خاورمیانه به حساب می آید که افراد می توانند در این سرسره پوشیده مسیر طولانی را طی کنند و از این مسیر طولانی هیجان انگیز لذت ببرند.

سرسره های اوپیچ

سرسره اوپیچ یکی از سرسره های روباز در این مجموعه می باشد و با ارتفاع 20 متری که دارد، می توانید تمام بخش های اوپارک را مشاهده کنید.

جزیره الوپیتا

این جزیره برای کودکان زیر 16 سال ساخته شده که افراد در این گروه سنی با رفتن به این جزیره می توانند از مجموعه بازی های موجود در این جزیره که شامل فواره ها و سرسره  است  در ایمنی کامل به بازی بپردازند.

جکوزی

این پارک آبی مانند دیگر پارک آبی ها و استخرهای دیگر از جکوزی برخوردار است، شما می توانید بعد از استفاده از سرسره و دیگر چیزها در داخل جکوزی ساعاتی را در آرامش به استراحت بگذرانید.

شکم  گردی در اوپارک

بعد از یک تفریح فوق العاده کمی احساس خستگی به سراغتان می آید ولی نگران نباشید در این مکان رستوران فست فود و کافه وجود دارد که شما می توانید پس از کمی استراحت و خوردن غذا یا میان وعده به تفریح خود ادامه دهید.


شکم  گردی در اوپارک


خدمات اوپارک تهران            

در این مجموعه علاوه بر تفریحات مهیج آبی خدمات دیگری از جمله ماساژ، میز فوتبال دستی و خدمات مربوط به پارکینگ در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهند که برای هرکدام باید هزینه ای جداگانه پرداخت شود. در این مکان تفریحی تیم عکاسی قرار دارد که می توانند اوقات خوش شما را به ثبت برسانند. از دیگر امکانات خوب این مجموعه می توان به برگزاری جشن تولد اشاره کرد که می تواند یک تولد خاص و به یاد ماندنی را برای عزیزانتان به یادگار بگذارد.

امکانات اوپارک تهران

این مکان تفریحی به منظور کسب رضایت مراجعه کنندگن امکانات رفاهی را برای افراد در نظر گرفته، برخی از این امکانات عبارتند از:

صندوق امانات

سرویس بهداشتی

کمک های اولیه

اتاق مادر و کودک

سیستم هوشمند میکروب زدایی آب

سیستم تصویه آب

خروج اضطراری

نمازخانه

رختکن مجزا برای بانوان و آقایان

فروشگاه ورزشی

بهترین زمان رفتن به او پارک

مجموعه آبی در تمام روزهای سال فعال می باشد و افراد می تواند در هر زمانی به این مجموعه بروند. در ایام عید نسبت به روزهای عادی کمی شلوغ تر است چرا که گردشگران زیادی برای تجربه یک روز پر هیجان، اُپارک را انتخاب می کنند. تفریحات آبی معمولا در روزهای گرم سال لذت بیشتری دارند پس برای رفتن به این مکان اواخر فصل بهار و یا اواخر فصل تابستان را انتخاب کنید و لذت آبتنی در این مجموعه را دوچندان کنید.


او پارک


سانس های اوپارک تهران

سانس های این مجموعه برای آقایان و بانوان به صورت مجزا می باشد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

سانس های ویژه بانوان:

روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت 9صبح تا 10 شب

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 8 صبح تا 3:30 بعدازظهر

سانس های ویژه آقایان:

روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 9 صبح تا 10 شب

روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت 5 بعدازظهر تا 12 شب

روزهای جمعه از ساعت 10 صبح تا 11 شب

چگونه به اُپارک برویم؟

دسترسی با خودرو شخصی به اُپارک:

برای دسترسی به اُپارک  می توانید از دو مسیر اصلی بزرگراه همت و اتوبان تهران - کرج بروید. از سمت بزرگراه همت، بزرگراه باکری و آزدگان از ترافیک کمتری برخوردارند و هردو این مسیرها به اتوبان تهران – کرج ختم می شود. پس از رسیدن به این اتوبان ها باید وارد بلوار کوهک و کوچه شمیم شوید و در انتهای این کوچه پارک آبی قرار دارد.


اُپارک


  دسترسی با مترو به اُپارک:

برای رفتن به پارک آبی به راحتی می توانید با مترو به این مجموعه دسترسی داشته باشید. استفاده از خط 5 مترو (خط تهران – کرج) به ایستگاه های ایران خودرو و چیتگر امکان پذیر می باشد. برای ایستگاه چیتگر درب شماره 1 و ایستگاه ایران خودرو روبه روی درب های 5 و 7 می توانید به اُپارک بروید.

آدرس اُپارک تهران: اتوبان تهران – کرج، بعد از آزدگان. خروجی شهرک گلستان. انتهای خیابان شمیم.

تلفن: 49246-021

سایت اوپارک: opark.ir