ارزان ترین تفریحات مالدیو که نباید از دست بدهید

مالدیو توانسته است در سال های اخیر گردشگران زیادی را از سراسر جهان و ایران به خود جذب کند و به یکی از مقاصد محبوب گردشگری تبدیل شود. این کشور که مجموعه ای از جزایر کوچک در جنوب آسیا می باشد با ارتفاعی یک و نیم متری از سطح دریا، صنعت گردشگری را با طبیعت منحصر به فرد و سواحل رویایی خود توسعه داده است. در ادامه به معرفی ارزان ترین تفریحات مالدیو، که نباید آن ها را از دست بدهید می پردازیم.

بازدید از شهر زیبای ماله، پایتخت مالدیو

پایتخت مالدیو شهر زیبای ماله است که فقط 10 دقیقه از فرودگاه مالدیو با قایق فاصله دارد. این شهر زیبا وسعت زیادی نداشته و شما می توانید در طول یک روز از تمام آن دیدن کنید و لذت ببرید. البته توصیه می شود که از خیابان های شلوغ مالدیو به همراه تور بازدید کنید و به مکان های دیدنی آن همچون مسجد جامع ماله حتما سر بزنید.



تماشای غروب آفتاب و قایق سواری

مالدیو سرشار از امکانات تفریحی جالبی از جمله تفریحات آبی می باشد که از هزینه های مختلفی نیز برخوردار هستند. تفریحات آبی از جمله جت اسکی، موج سواری، قایق سواری، یکی از بهترین تجربه هایی است که می توانید در این جزیره کسب کنید. قایق سواری جز ارزان ترین تفریحات آبی است که تجربه آن در تور مالدیو خالی از لطف نمی باشد. در واقع می توان گفت اگر به دنبال خرید تور مالدیو ارزان هستید؛ می توانید این تفریحات ارزان را در آن تجربه کرده و برای دیدن غروب آفتاب و آرامش به دل آب بزنید.

گشت و گذار در جزیره مافوشی مالدیو

جزیره مافوشی که حدودا یک و نیم تا دو ساعت از پایتخت مالدیو فاصله دارد، یکی از معروف ترین جزایر این کشور به حساب می آید. اقامتگاه و هتل های متعددی در این جزیره وجود دارد که به همراه رستوران های بسیار زیاد با قیمت های مختلف و آماده پذیرایی از مسافران، از دلایل محبوبیت آن محسوب می شوند. در واقع می توان گفت این جزیره یکی از بهترین جزایر، جهت اقامت کسانی می باشد که به دنبال سفر کم هزینه به آن جا می باشند.



انواع تفریحات آبی در سواحل زیبای مافوشی مهیا شده اند و نکته مهم دیگر این که این جزیره بسیار کوچک است و شما می توانید با دوچرخه در کمتر از نیم ساعت آن را زیر پا بگذارید. در واقع این جزیره کوچکتر و آرام تر از پایتخت مالدیو یعنی ماله بوده که سرشار از آرامش می باشد و تقریبا می توان گفت هیچ وسیله نقلیه ای در آن وجود ندارد. همچنین هزینه اقامت در مهمانخانه های مافوشی در مقایسه با هتل های لوکس مالدیو قابل مقایسه نیست.


بازدید از یکی از جزایر توریستی مالدیو

تقریبا می توان گفت یک هتل لوکس در هر کدام از جزایر توریستی مالدیو ساخته شده است که برای بازدید از آن ها نیازی نیست که حتما اتاقی در آن رزرو کرده باشید. بلکه شما می توانید در قالب یک تور یک روزه از آنجا بازدید کرده و از امکانات آن هتل به مدت چند ساعت بهره ببرید؛ یک ناهار سلف سرویس به همراه یک نوشیدنی میل کنید و یا از سایر امکانات هتل استفاده کنید.

برای این کار شما کافی است که نزد مسئولین هتل خود بروید، اطلاعات این تورهای یک روزه را از آن ها بگیرد تا در هر روزی که می خواهید این کار را انجام دهید. به وسیله این تورها شما می توانید با پرداخت یک هزینه مقرون به صرفه و مناسب یا در واقع با کمترین هزینه ممکن تجربه اقامت لوکس و بی نظیری در مالدیو را کسب کنید. یکی از این جزایر معروف گردشگری، جزیره وادهو می باشد که ساحلی زیبا و درخشان را نیز برای مسافران به نمایش گذاشته و منظره ای فوق العاده دارد.


تماشای دلفین های اطراف جزیره مافوشی با قایق

در نزدیکی جزیره مافوشی، ناحیه ای وجود دارد که از دلفین ها پر است  و شما می توانید با قایق به دیدن آن ها بروید. برای رفتن به این منطقه با قایق حدودا باید 30 دقیقه زمان صرف کنید تا به آن جا برسید و پس از آن شاهد حرکت ده ها دلفین به دور قایق تان باشید. در واقع می توان گفت این تفریح یکی از هیجان انگیزترین، لذت بخش ترین و زیباترین تفریحات ارزان در مالدیو بوده که هیچ وقت این تجربه را فراموش نمی کنید.




پیک نیک در یکی از جزایر متروکه و آرام مالدیو

اگر به دنبال تجربه یک سکوت و آرامش خاص در تور مالدیو هستید، رفتن به جزیره ویلیوارو را به شما توصیه می کنیم. این جزیره در قبل یکی از جزایر توریستی بوده است که الان جز جزیره های متروکه به شمار می رود و تمامی توریستان می توانند از آن بازدید کنند. شما نیز می توانید به عنوان یک توریست از این منطقه متروکه به صورت چند ساعته بازدید داشته باشید.

اگر به دنبال یکی از بهترین تفریحات ارزان مالدیو هستید، بازدید از این جزایر متروکه را توصیه می کنیم. چرا که شما می توانید در کنار یک پیک نیک جذاب دو نفره، از یک سکوت و آرامش فوق العاده لذت ببرید.


شنا کردن در سواحل توریستی و آفتاب گرفتن

یکی دیگر از تفریحات ارزان شنا کردن در سواحل توریستی و آفتاب گرفتن است. در جزیره مافوشی یک ساحل توریستی وجود دارد که تنها جایی در این جزیره است که می توانید در آن شنا کنید. شما می توانید در کنار بازدید از این ساحل زیبا، تنی به آب بزنید و آفتاب بگیرید.

شنا کردن و آفتاب گرفتن در مالدیو یکی از ارزان ترین و فوق العاده ترین تفریحاتی است که می توانید داشته باشید. از این رو توصیه می شود حتما این کار را در لیست سفر خود به مالدیو داشته باشید تا این سفر جز سفرهای به یادماندنی و فراموش نشدنی شما باشد.