مراکز اجاره خودرو با راننده خانم

این روزها افراد به دلایل مختلفی به سراغ مراکز اجاره خودرو می‌روند تا خودروی موردنظر خود را برای مدت‌زمان مشخصی کرایه کرده و به انجام کارهایشان بپردازند. مؤسسات اجاره خودرو، اتومبیل‌های خود را بر اساس قوانین مشخصی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در همه این مؤسسات امکان رنت ماشین با راننده و بدون راننده وجود دارد. در برخی مواقع مشتریان به خصوص خانم‌ها تمایل به اجاره خودرو با راننده دارند و به سراغ مراکزی می‌روند که راننده خانم در اختیارشان قرار دهد. برای بررسی شرایط کرایه اتومبیل با راننده خانم و آشنایی با نمونه قرارداد رنت اتومبیل در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.


دلایل مختلف کرایه اتومبیل

موارد مختلفی می‌تواند وجود داشته باشد که در آن افراد به اجاره خودرو نیاز پیدا کنند. در این بخش برخی از دلایل کرایه اتومبیل را معرفی می‌کنیم:

1-    اجاره خودرو با راننده برای امور تشریفاتی

ممکن است شرایطی پیش بیاید که شما بخواهید از مهمانی ویژه در فرودگاه استقبال کرده و او را سورپرایز کنید و با اتومبیلی لاکچری و زیبا مانند بنز یا بی ام و به سراغ او بروید. در این حالت شما خود اتومبیل موردنظر را ندارید و باید به سراغ مراکز اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده بروید. اغلب شرکت‌های کرایه اتومبیل خودروهای لوکس خود را با راننده در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

2-    کرایه اتومبیل برای سازمان‌ها و شرکت‌ها

بسیاری از شرکت‌ها و ارگان‌های بزرگ برای جابه جایی مهمانان خود به اجاره خودرو نیاز پیدا می‌کنند. در این مواقع کرایه یک اتومبیل لوکس می‌تواند وجهه کاری این شرکت‌ها را به ویژه در ارتباط با مسافران خارجی بالا ببرد.

3-    کرایه ماشین برای مراسم عروسی

از مهم‌ترین دلایل کرایه اتومبیل که می‌توان به آن اشاره کرد در برگزاری مراسم‌های عروسی به ویژه مراسم‌های مجلل و لوکس است. عروس و دامادها با اجاره یک ماشین عروس لوکس می‌توانند مراسم خود را به صورت مجلل‌تر برگزار کنند. البته در این مواقع اغلب عروس و دامادها ترجیح می‌دهند تا اتومبیل موردنظر خود را با راننده اجاره کنند تا دیگر نگرانی درمورد تصادفات و مسئولیتی در قبال ماشین نداشته باشند. به ویژه که خودشان در این روز به اندازه کافی استرس دارند و بهتر است که دیگر استرس رانندگی به آن‌ها وارد نشود.

4-    اجاره خودرو با راننده برای مسافران خارجی

برای توریست‌ها و مسافران خارجی که قصد گشت و گذار در مکان‌های دیدنی کشور عزیزمان را دارند برای رفت و آمد راحت و مستقل به سراغ کرایه اتومبیل می‌روند. البته برای مسافران خارجی اجاره خودرو با راننده گزینه بهتری خواهد بود تا به راحتی و بدون نگرانی به مقصد موردنظر خود برسند و از طول مسیر و زیبایی‌های آن لذت ببرند. رانندگانی که در اختیار توریست‌ها قرار می‌گیرند به زبان خارجی تسلط دارند تا به راحتی بتوانند با آن‌ها مکالمه کنند.



شرایط اجاره خودرو با راننده خانم

حال که با دلایل اجاره اتومبیل آشنا شدیم بهتر است کمی درمورد شرایط اجاره اتومبیل صحبت کنیم. در صورتی که قصد اجاره خودرو با راننده را داشته باشید به نکات زیر توجه کنید:

-         تمام مسئولیت‌های اتومبیل به عهده راننده قرار دارد و دیگر شما هیچ نگرانی از بابت تصادفات نخواهید داشت.

-         در کرایه اتومبیل با راننده نیازی نیست که مدرک خاصی داشته باشید.

-         اغلب قیمت کرایه ماشین با راننده کمی پایین‌تر از کرایه ماشین بدون راننده است.

برخی از مشتریان به ویژه بانوان یا در برخی از مراسم‌های عروسی تمایل دارند تا راننده اتومبیل خانم باشد تا در طول سفر خود احساس راحتی داشته باشند. به همین علت مراکز اجاره خودرو، تعدادی از راننده‌های خود را از میان بانوان مجرب انتخاب می‌کنند تا شرایطی ایده‌آل مطابق با میل مشتریان فراهم شود.



نکات مهم در کرایه خودرو با راننده

در صورتی که قصد اجاره خودرو با راننده را دارید حتماً موارد زیر را در نظر داشته باشید:

-         قبل از مراجعه به شرکت موردنظر، مدل خودروی خود را انتخاب کنید. به دنبال خودرویی باشید که با شرایط شما کاملاً متناسب باشد.

-         در صورتی که به دنبال انجام امور روزمره یا جابه جایی‌های شهری هستید، خودروهای اقتصادی بهترین گزینه خواهند بود. برخی از شرکت‌ها خودروهای داخلی مانند پراید و پژو را نیز در کنار خودروهای لوکس اجاره می‌دهند.

-         در سفرهای بین‌شهری، خودروهای لوکس و اغلب شاسی ایمنی و آرامش خاطر بهتری را برای شما و خانواده‌تان فراهم خواهند کرد تا در طول سفر نهایت لذت را از شرایط موجود ببرید.

-         به سراغ شرکت‌های معتبر بروید، زیرا همواره از میان افراد حرفه‌ای و قابل‌اعتماد رانندگان خود را انتخاب می‌کنند تا مسافرین در طول سفر حداکثر راحتی را داشته باشند.

-         نوع برخورد راننده، نوع پوشش و تسلط به زبان انگلیسی از جمله مواردی است که قبل از انتخاب ماشین باید در نظر داشته باشید به ویژه برای مواردی که می‌خواهید به استقبال یک مسافر خارجی یا یک مهمان ویژه بروید.

-         برای رفتن به مهمانی‌های خاص و تشریفاتی، اتومبیل‌های لوکس می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند.

اسکورت تشریفاتی

در استقبال از مهمان‌های مهم و خارجی، اسکورت تشریفاتی برای مشتریان بسیار اهمیت دارد. برخی از مراکز معتبر در کنار اتومبیل مخصوص مهمان، اتومبیل‌هایی را برای اسکورت همراه با راننده در اختیار شما قرار می‌دهند. خودروهای تشریفاتی اغلب از میان خودروهای لوکس و لاکچری مانند بنز و بی ام و انتخاب می‌شوند که بالاترین کیفیت و آسایش را در کنار زیبایی هرچه‌تمام‌تر برای مهمانان محترم شما فراهم کنند.

کرایه اجاره خودرو با راننده

شاید اولین سؤالی که ذهن مشتریان را در هنگام اجاره خودرو به خود مشغول می‌کند این است که چه مقدار باید هزینه کنند. اغلب مؤسسات قیمتی که برای اجاره خودرو با راننده در نظر می‌گیرند، تحت‌تأثیر عوامل زیر قرار می‌گیرد:

-         مدل ماشین انتخابی شما

-         مدت زمانی که می‌خواهید خودرو با راننده در اختیار شما قرار بگیرد.

سخن آخر

ما در این مقاله در مورد دلایلی که شما می‌توانید به خاطر آن‌ها برای کرایه اتومبیل اقدام کنید، صحبت کردیم. در صورتی که به دنبال رنت ماشین هستید حتماً به سراغ مراکز معتبر و قابل‌اطمینان بروید تا خیالتان از بابت راننده‌ای که در اختیارتان قرار می‌دهد، راحت باشد.