اجاره خودرو ارزان در تهران

در شرایط کنونی کشور که بسیاری از افراد نمی‌توانند از پس هزينه های اجاره خودروهای گران‌قیمت برآیند، امکان اجاره خودروهای ارزان نیز در تهران فراهم شده است. حتی اجاره خودرو ارزان، درخواست بسیاری از افراد و شرکت‌ها شده و این کار با اهداف مختلفی انجام می‌شود. بسیاری مواقع بحث تنها اجاره ماشین برای استقابل از مهمان VIP یا برای استفاده در مراسم های ویژه نیست. در برخی مواقع افراد به سراغ رنت ماشین با شرایطی آسان تر، قیمتی ارزان و همینطور اتومبیل هایی با ظاهر ساده تر می‌روند. بنابراين ادامه مقاله سعی شده تا بیشتر اجاره خودرو در تهران مورد بررسی قرار بگیرد.



چگونگی اجاره خودرو ارزان در تهران

بر همین اساس است که در تهران شرکت‌های رنت خودرو به فراوانی یافت می‌شود که در آن‌ها امکان استفاده از انواع ماشین های داخلی و خارجی را برای مشتریان فراهم شده است. آن افرادی که با هر هدفی در تهران حضور دارند، می‌توانند متناسب با بودجه خود از هر شرکت معتبر، در مدت زمان اقامتشان یک خودروی ارزان قیمت را اجاره کنند. خدماتی مانند تحویل خودرو در محل خصوصا فرودگاه، اجاره ماشین ارزان عروس، اجاره ماشین برای مهمان های ویژه و جنبه تشریفاتی و از جمله خدماتی هستند که هر شرکت رنت خودرو به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بنابراین هرکس با هر هدفی با قصد اجاره ماشین با مراجعه به این شرکت ها و ارائه مدارک لازم، می‌تواند خودروی مد نظر خود را اجاره و تحویل بگیرد.

مزایای اجاره خودرو ارزان

همیشه خودروهای گران‌قیمت مانند بنز‌، پورشه، تویوتا و... چشمان را یه خود خیره می‌کنند و در مرکز توجه‌اند. با این حال می‌توان مزایای قابل توجهی را برای اجاره خودرو های ارزان در نظر گرفت که افراد را مجاب می‌کنند. این مزيت ها عبارتند از:

-         آزادی عمل

به طور کلی اجاره خودرو به ویژه در سفر باعث آزادی عمل در انجام مسائل مختلف از جمله مسائل کاری می‌شود. با این کار، افراد دیگر دغدغه‌ای درباره‌ی زمان حرکت تاکسی، مترو و... ندارند و به راحتی تمام کارهای‌ خود را انجام می‌دهند. حال اجاره‌ی یک ماشین ارزان‌تر بیش از هر چیز باعث صرفه جویی زیادی در هزینه های افراد خصوصا در هزینه های حمل و نقل او می‌شود.

-         جلوگیری از استهلاک خودرو شخصی

اجاره ماشین به ویژه در سفر، باعث می‌شود افرادی که خود خودروهای لوکس و گران‌قیمت دارند دیگر نگرانی و دلهره ای بابت کاهش ارزش ماشین‌شان در تصادفات احتمالی نداشته باشند. احتمال این‌گونه اتفاقات در شهرهای شلوغ و پر ترافیکی مانند تهران، اهواز، اصفهان و... به شدت باب است. بنابراین اگر خودروی لوکس شما دچار سانحه شود، هزينه های زیادی را به همراه خواهد داشت. اجاره خودرو در تهران خیال شما را بابت این مسائل راحت می‌کند.

-         کاهش هزینه های نگهداری از خودرو

از طرفی دیگر با اجاره خودرو، افراد نگرانی و دغدغه ای در مورد پرداخت هزینه های بیمه، تعمیر و نگهداری، لوازم جانبی و را ندارند.

انواع اجاره خودرو ارزان در تهران

می‌توان با شرایط مختلفی خودروهای ارزان قیمت را از شرکت‌های رنت اجاره کرد. بنابراین می‌توان انواع اجاره ماشین ارزان در تهران را مورد بررسی قرار داد:

1.     اجاره خودرو ارزان با راننده

اگر در اجاره ماشین، استانداردهای بالایی را مد نظر دارید، می‌توانید ماشین مد نظر خود را با راننده رنت کنید. فرصت اجاره یک ماشین با راننده فرصت های ویژه تری را نسبت به بدون راننده برای شما ایجاد می‌کند. اجاره‌ی با راننده نیاز به ارائه هیچگونه مدارکی هنگام رنت ندارد و بعد از پرداخت مبلغ مد نظر شرکت جهت رفاه حال مشتری های محترم ماشین درخواستی را در محل کار یا منزل و هتلی که در آن اقامت دارند همراه با راننده ای مجرب تحویل خواهد داد.

2.     اجاره خودرو ارزان بدون راننده

با وجود شرایط اجاره ماشین با راننده، اجاره‌ی بدون راننده‌ی آن تقاضای بیشتری دارد. در این شرایط خودرو با ارائه مدارکی مشخص و ودیعه نقدی به مدت حداقل 3 روز به مشتریان تحویل داده می‌شود. قیمت اجاره خودرو بدون‌ راننده به صورت روزانه محاسبه خواهد شد.

3.     اجاره خودرو برای اتباع خارجی

افرادی که تابع خارج از کشور هستند و به تهران سفر کرده‌اند، جهت اجاره ماشین باید مدارکی را ارائه دهند تا بتوانند خودرو را به خدمت بگیرند. این مدارک به شرح زیر می‌باشند:

-         فرد اجاره کننده باید حداقل 20 ساله باشد

-         کپی و اصل پاسپورت نیاز است

-         باید مبلغ کرایه خودرو به صورت کامل در هنگام بستن قرارداد پرداخت شود

-         اتباع خارجی باید گواهینامه رانندگی معتبر (بین المللی) به مدت 6 ماه داشته باشند

-         ودیعه نقدی برای این افراد 5000 دلار است که این مبلغ بعد از تحویل خودرو، بازگردانده می شود


مدارک لازم برای اجاره خودرو ارزان

-         مدارک شناسایی

اولین چیزی که هر شرکت هنگام اجاره خودرو از شما می‌خواهد، مدارک شناسایی خواهد بود‌. منطقی است که هر مجموعه برای کرایه‌ی سرمایه‌ی خود به مشتریان، بخواهد هویت واقعی آن‌ها را بررسی کند. با ارائه مدارک شناسایی احراز هویت برای کرایه خودرو به راحتی انجام می‌شود. کارت ملی و شناسنامه برای احراز هویت جهت کرایه اهمیت زیادی دارند. هم‌چنین ارائه یک گواهینامه معتبر برای احراز هویت پذیرفتنی است. افرادی هم که تابعیت خارجی دارند برای احراز هویت می‌توانند پاسپورت خود را در اختیار کارشناسان مجموعه قرار دهند.

-         چک و سفته

اجاره ماشین ارزان به چک یا سفته بانکی احتیاج دارد. این چک و سفته به مبلغ کرایه اتومبیل اضافه نمی‌شوند و هزینه رنت ماشین هم‌چنان باقی می‌ماند. این سفته‌ها و چک های بانکی نزد مجموعه رنت ماشین به امانت می‌مانند و در پایان زمان اجاره به مستری بازگردانده می‌شوند. بنابراین مشتری باید چکی له قیمت کل و به روز ماشین تحویل دهد و یا به همان مقدار سفته به امانت بگذارد.

جمع بندی

گاهی اوقات لازم است به جای اجاره خودروهای لوکس و فراهم کردن تشریفات زیاد، برای راحتی خود و خانواده در سفر و یا انجام کارها یک خودروی ارزان قیمت را اجاره کرد. شما می‌توانید برای اجاره خودرو با توجه با شرایط خود به یکی از شرکت‌های رنت ماشین مراجعه و خودروی مد نظرتان را به امانت ببرید.