در سفر به شمال ایران اجاره ویلا اقتصادی تر است یا رزو هتل؟

یکی از کلیدی ترین سوالاتی که بسیاری از مسافرینی که قصد دارند در تعطیلات عید نوروز هر سال و یا تعطیلات آخر هفته به شمال کشور دارند این است که در زمان سفر به شمال کشور اجاره ویلا اقتصادی تر است یا رزو هتل؟ در این بخش از رنتی جا قصد داریم تا به این سوال مهم پاسخ دهیم تا در صورتی که شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که یکی از شهرهای شمالی کشور را برای سفر آینده خود در نظر دارید بتوانید با تصمیمی بهتر در این خصوص در کنار کاهش هزینه های سفر خود، لذت سفر را چند برابر کنید از این رو دعوت میکنیم تا انتها با ما همراه باشید.

اجاره ویلا در شمال

اولین اقدامی که هر مسافری در شمال به فکرش خطور میکند این است که با استفاده از وبسایت های اجاره آنلاین ویلا مانند رنتی جا و یا اجاره ویلا از افراد محلی در زمان رسیدن به شهر مقصد یک ویلا اجاره نماید. ویلاهایی که در شمال به قصد اجاره وجود دارند تنوع بسیار بالایی دارند. از ویلاهای استخردار گرفته یا ویلاهای رو به دریا و رو به جنگل تا ویلاهای معمولی که در دل شهرها قرار دارند و برای آنکه تا دریا یا جنگل بروید مصافت زیادی را باید طی کنید گستره انتخاب شما برای اجاره ویلا را فراهم میکنند.

حال این حق انتخاب با شماست که پس از بررسی تک به تک ویلاها به صورت حضوری، و یا بررسی تصاویر و ویدیوهایی که از ویلاها بر روی بسترهای آنلاین اجاره ویلا قرار دارد یک ویلا را بسته به سلیقه خود و همچنین بودجه ای که برای این منظور در نظر دارید انتخاب نمایید.

هزینه اجاره ویلا

هزینه اجاره ویلا یکی از جمله اصلی ترین موارد تعیین کننده در تصمیم مسافرین به شمار می رود. هزینه اجاره هر ویلا بسته به شرایط متفاوت است. اینکه شما در چه تایمی از سال، ماه و حتی هفته به شمال سفر کرده اید در نرخ اجاره ویلاها تفاوت ایجاد می کند. به طور مثال یک ویلا استخردار در زمان های معمولی و وسط هفته که متقاضی برای اجاره آن بسیار کم است را میتوان با شبی یک میلیون تومان اجاره نمود. همین ویلا را در ایامی مانند عید نوروز را میتوان با شبی 3 الی 5 میلیون تومان اجاره کرد! از این رو اگر قیمت اجاره ویلا برای شما از هر چیزی مهمتر است پیشنهاد میکنیم زمان سفر خود به شمال را مدیریت کنید و در زمان هایی که هزینه اجاره ویلاها در کمترین میزان خود هستند آنها را اجاره نمایید.

Shape1

اجاره ویلا در شمال مناسب چه افرادی است؟

یکی دیگر از سوالاتی که میبایست در بحث مقایسه اجاره ویلا در شمال و یا رزو هتل در شمال به آن اشاره کرد این است که اجاره ویلا بیشتر برای چه افرادی مناسب تر است؟ در این خصوص باید گفت که اجاره ویلا در شمال بیشتر مناسب جوانانی است که به صورت گروه های 4نفره و بیشتر به شمال سفر میکنند مناسب خواهد بود، زیرا در کنار راحتی بیشتر، هزینه اجاره ویلا در تعداد نفرات بالا اقتصادی تر خواهد بود.

رزو هتل در شمال

یکی دیگر از اقداماتی که میتوان در سفر به شمال انجام داد رزو هتل است. اگر با تورهای گردشگری شمال به این منطقه از کشور سفر کرده باشید رزو هتل توسط مسئولین تور صورت خواهد گرفت اما اگر به صورت شخصی به شمال سفر کرده اید میتوانید از پلتفرم های آنلاینی که برای این منظور وجود دارند استفاده کنید و حتی پیش از سفر به شمال هتل خود را رزو کنید تا در زمان سفر چالشی در این خصوص نداشته باشید.

هزینه رزو هتل در شمال

قیمت رزو هتل ها در شمال نیز همچون ویلاها تابعی از زمانی است که شما قصد سفر به شمال را دارید. در برخی از زمان ها که سفر به شمال در کمترین میزان خود قرار دارد یک اتاق دو تخته را میتوان با کمتر از یک میلیون تومان برای هر شب نیز رزو نمود، این در حالی است که همین اتاق را در ایام شلوغی مانند عید نوروز بدون رزو قبلی و با هزینه بسیار بالاتر نیز نمیتوان رزو نمود!

رزو هتل در شمال مناسب چه افرادی است؟

افرادی که به صورت خانوادگی دو یا سه نفره به شمال سفر میکنند و یا به صورت فردی برای یک تفریح یک الی دو روزه به شمال سفر می کنند میتوانند از خدمات رزو هتل برای اقامت خود در شمال استفاده کنند.

ویلا اجاره کنیم یا هتل؟

حال که در این خصوص توضیحات کاملی را به شما ارائه دادیم به این موضوع خواهیم پرداخت که در سفر به شمال بهتر است ویلا اجاره کنیم یا اتاقی از یک هتل را برای اقامتمان در شمال رزو کنیم؟

در پاسخ به این سوال میتوان اینطور گفت که اگر با گروهی بیش از چهار نفر به شمال سفر کرده اید و قصد دارید بیش از دو روز در شمال بمانید و به دنبال راحتی بیشتر هستید میتوانید یک ویلا بسته به بودجه و امکاناتی که نیاز دارید اجاره کنید، اما اگر با خانواده یا به صورت تک نفره به شمال سفر کرده اید و مایلید تا دغدغه های تامین صبحانه و ناهار و شام را نداشته باشید و صرفا تمام وقت خود را به بازدید از جاذبه های گردشگری شمال بپردازید پیشنهاد میکنیم از خدمات رزو هتل بهره ببرید.

اطلاعات خود از جاذبه های گردشگری شمال را افزایش دهید

پس از اینکه برنامه سفر خود به شمال را ریختید و هتل یا ویلای مورد نظر خود را برای اقامت انتخاب کردید لازم است تا از جاذبه های گردشگری شهری که قرار است به آن سفر کنید را افزایش دهید.

در این بین وب سایت بزن بریم سفر میتواند بیشترین کمک را به شما نماید. با مراجعه به این سایت میتوانید در خصوص تمام جاذبه های گردشگری شهری که قصد دارید به آن سفر کنید اطلاعات کامل و درستی را به دست آورید.

همچنین میتوانید از بخش تورهای گردشگری، به لیستی از تورهای گردشگری شمال معرفی شده توسط این مجموعه دسترسی داشته باشید و بسته به بودجه سفر خود یکی از تورهای شمال را خریداری نمایید تا با هزینه و چالش کمتری به شمال سفر کنید.