تفریحات پرهیجان در تفلیس

تفریحات پرهیجان در تفلیس

می‌خواهیم این بار شمارا به بزرگ‌ترین شهر در کشور گرجستان مهمان کنیم. سفر به تفلیس شمارا چشم‌اندازه ویژه‌ای از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی روبرو می‌کند. ازآنجایی‌که فاصله جغرافیایی کمی با ایران دارد باید بگویم یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی برای ایرانی‌ها است که مسافرت برون‌مرزی کم‌هزینه‌ای را به تصویر می‌کشد. بر همین اساس در ادامه می‌خواهیم شمارا با این شهر توریستی بیشتر آشنا کنیم. برای گردشگری در باتومی هم فاصله زیادی ندارید و می‌توانید از تورهای علی‌بابا برای این تفریح متفاوت نهایت استفاده را ببرید.

تفریحات پرطرفدار در سفر به گرجستان زیبا

یکی از اصلی‌ترین دلایل سفر لذت بردن از مناطق گردشگری و شکم گردی است. پس دور از انتظار نیست که شمارا با تفریحات هیجان‌انگیز در تفلیس و باتومی بیشتر آشنا کنیم ما را همراهی کنید.

پارک آبی جینو پارادایس

پارک آبی برای تمام گروه‌های سنی متفاوت‌ترین‌ها را به تصویر کشیده است. شما در این پارک شاهد شش بخش متنوع هستید که از پارک جینو، بخش ساحلی، استخرهای مختلف، استخر مخصوص کودکان، بازی‌های هیجان‌انگیز تشکیل‌شده است. این مکان برای سرگرم کردن کودکان شما بهترین انتخاب است و شما با خرید بلیط برای هر بخش می‌توانید از خدمات تفریحی آن استفاده کنید. سونا، جکوزی و کافه و رستورآن‌هم در کنار جت اسکی و انواع قایق برای بزرگ‌سالان در این مکان مهیا شده است.

پارک آبی جینو پارادایس

پینت بال در گرجستان

این روزها ورزش پینت بال بسیار مرسوم شده است و در طول سفر افراد بسیار تمایل دارند تا این بازی هیجانی را با خانواده خود تجربه کنند. برای اینکه آدرنالین خونتان پایین نیفتد می‌توانید سلاح‌های رنگی خود را این بار درمجموع هاف لایف به دست بگیرید. شما اگر تاکنون این بازی را انجام نداده‌اید اصلاً نگران نباشید چراکه آموزش آن به‌صورت رایگان در شهر باتومی گرجستان و سایر شهرها هم فراهم‌شده است.

تمرین تیراندازی

شاید قدری برایتان عجیب باشد اما شما در طول این سفر می‌توانید تیراندازی کردن را در یک فروشگاه اسلحه فروشی تجربه کنید. در این مجموعه تیمی ابتدا آموزش‌های لازم و تمرین‌های مرتبط با تیراندازی را به شما آموزش می‌دهند. سپس به شما اجازه ده بار شلیک به یک هدف فرضی به فاصله ۱۸۷ متری را می‌دهند تا خود را محک بزنید. کافی است برای این تجربه متفاوت به خیابان داویت گامرکلی ۲۱ سری بزنید.

حمام گوگردی

شاید با خود بگوید چرا باید این‌همه هزینه سفر کنیم و آن‌وقت به حمام برویم. باید به شما بگویم که چشمه‌های آب گرم معدنی این منطقه که به حمام گوگردی آن را معروف کرده است برای درمان بیماری مفاصلی، انواع آرتروزها، بیماری‌های پوستی بسیار مورد استقبال قرارگرفته است. پس اگر قرار شد گردشگری بین شهرهای گرجستان را انتخاب کنید به حمام گوگردی تفلیس حتماً سری بزنید. در این مکان اینترنت وای فای و کافه‌رستوران‌های بسیاری برای شما فراهم‌شده است.

تله‌کابین سواری

بوستان پایین قلعه تا قلعه ناریکالا بلندترین مسیر تله‌کابین در شهر است. شما می‌توانید هزار رنگ را در طول این مسیر به لطف جنگل‌های این منطقه شاهد باشید. همه‌روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا نیمه‌های شب می‌توانید برای این گردشگری آماده‌باشید. شاید از جذابیت‌های این مسیر چشم‌اندازه منحصربه‌فردی است که منجر به ثبت عکس‌های خاطر انگیز بسیار شده است. برای این حضور می‌توانید نزدیکی رودخانه‌ی متخی سری بزنید.

بالن‌سواری

بالن‌سواری

شاید عکس‌های رؤیایی زیادی را از بالن‌های متنوع و رنگارنگ در صفحات مجازی دیده باشید. راه دوری نیست همین کنار گوشتان گرجستان زیبا این بازی هیجان‌انگیز و مهیج را برای شما فراهم آورد است. برای سوارشدن به بالن باید ۲۴ نفره این تفریح متفاوت را با خرید بلیط دنبال کنید. کسانی که اهل هیجان هستند و ترسی از ارتفاع ندارند می‌توانند این تفریح را در لیست برنامه‌های خود جای دهند.

زیپ لاین باغ گیاه‌شناسی

ورزش زیپ لاین زمانی مهیج می‌شود که مسیر در پیش رو چشم‌انداز زیبایی را زیر پای شما فراهم کرده باشد. می‌توانید بلندترین زیپ لاین را به طول ۲۷۰ متر با چشم‌اندازی از یک باغ بسیار زیبا با عنوان باغ گیاه‌شناسی در پیش روی خود داشته باشید. برای این ورزش هیجان‌انگیز باید ساعت‌ها پشت صف باشید مخصوصاً آخر هفته‌ها چون طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

رانندگی در آبانو به توشِتی

برای کسانی که در رانندگی ادعا دارند اینجا بهترین مکان برای به چالش کشیدن است. رانندگی در خطرناک‌ترین جاده‌ها آن‌هم در مسیرهای پرپیچ‌وخم اتفاقی است که قرار است حسابی آدرنالین خون شمارا بالا ببرد. برای اینکه اعتمادبه‌نفس خود را بالاتر ببرید و خود را به چالش بکشید به شما توصیه می‌کنیم پا به یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های جهان بگذارید و حسابی از این سفر خود را شگفت‌زده کنید.

کلام آخر در مورد تفریح در گرجستان

همان‌طور که اشاره شد در شهرهای توریستی خدمات تفریحی بسیاری برای گردشگران در نظر گرفته‌شده است. شما در شهرهای توریستی گرجستان می‌توانید از تورهای تفریحی درون‌شهری تا ورزش‌های انفرادی و ماشین‌سواری در جاده‌های پرپیچ‌وخم را تجربه کنید. یا اینکه برای یک سفر بی‌دردسر و کم‌خطر تنها با حضور در مراکز خرید سطح شهر خود را تا ساعت‌ها سرگرم کنید. امید است مطالب ارائه‌شده توانسته باشد نظر شمارا در این راستا تا حدودی جلب کرده باشد و بهترین‌ها را در طول سفر برای شما رقم بزند. با خرید تور می‌توانید ساده‌ترین و بی‌دردسرترین مسافرت را برای خود و خانواده‌تان فراهم‌سازید.