هتل های اصفهان نزدیک میدان امام + مشاهده اطلاعات کامل

شهر زیبای اصفهان که با نام نصف جهان شهرت پیدا کرده، یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می‌شود. هر ساله افراد بسیاری با هدف بازدید از جاهای دیدنی اصفهان ازجمله میدان نقش جهان، پل خواجو، ۳۳ پل، بازار قیصریه، کاخ عالی قاپو، کاخ چهل ستون، منارجنبان، کلیسای وانک و سایر مراکز گردشگری این شهر، به اصفهان سفر می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نکات در هر سفر، انتخاب هتل محل اقامت است و موقعیت هتل، نقش مهمی در انتخاب گزینه اقامتی در اصفهان دارد. در این مطلب قصد داریم با بررسی برخی از هتل های نزدیک میدان امام اصفهان، شما را در انتخاب بهترین گزینه از بین هتل های اصفهان نزدیک میدان امام یاری کنیم. در صورتی که رزرو هتل خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید، می‌توانید با مراجعه حضوری به هتل و ارائه ووچر، اتاق خود را تحویل بگیرید.

لیست هتل های نزدیک میدان امام اصفهان

لیست هتل های نزدیک میدان امام اصفهان

یکی از مهم‌ترین نکات در زمان رزرو هتل در اصفهان، موقعیت هتل و دسترسی آن به جاهای دیدنی اصفهان است. بسیاری از گردشگران علاقه‌مند هستند تا محل اقامت‌شان فاصله‌ کمی تا میدان نقش جهان اصفهان که دومین میدان بزرگ جهان است، داشته‌باشد. میدان امام اصفهان با در اختیار داشتن مسجد شیخ لطف‌الله که دارای زیباترین و مدورترین گنبد جهان است، مسجد امام که در سال ۱۰۲۰ هجری به دستور شاه عباس صفوی ساخته‌شده و کاخ باشکوه عالی قاپو، یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایران محسوب می‌شود. در ادامه لیستی از بهترین هتل های نزدیک میدان امام اصفهان را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل کاربات اصفهان

یکی از بهترین هتل های نزدیک میدان امام اصفهان هتل ۲ ستاره کاربات است. این هتل ۴ طبقه دارای ۲۴ واحد اقامتی متنوع شامل اتاق‌های ۱ تخته، ۲ تخته و ۳ تخته است. در بین هتل های اصفهان نزدیک میدان امام هتل کاربات گزینه‌ای با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به کافی‌شاپ، پارکینگ سرپوشیده، صندوق امانات و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هتل کاربات؛ از هتل های نزدیک میدان امام اصفهان

هتل ونوس اصفهان

از دیگر هتل های اصفهان نزدیک میدان امام هتل ۳ ستاره ونوس است. این هتل دلنشین که نمای داخلی آن تلفیقی از معماری مدرن و سبک معماری دوره صفویه است، محیطی جذاب را برای شما فراهم می‌کند. هتل ۸ طبقه ونوس، دارای ۵۸ واحد اقامتی شامل انواع اتاق‌های ۲ تخته، ۳ تخته و سوئیت‌های مجهز است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به موقعیت جغرافیایی مناسب آن اشاره کرد که با حداکثر ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از پل خواجو، ۳۳ پل و چهارباغ عباسی دیدن کنید. مهم‌ترین امکانات و خدمات رفاهی هتل ونوس شامل استخر، سونا، جکوزی، رستوران ایرانی، کافی‌شاپ و اتاق چمدان است.

هتل ونوس؛ از هتل های اصفهان نزدیک میدان امام

هتل ستاره اصفهان

یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های اصفهان، هتل زیبای ستاره است. این هتل ۳ ستاره، با نمای داخلی و دکوراسیون بی‌نظیر خود، ترکیبی از معماری مدرن و ایرانی را به مسافران هدیه می‌دهد. واحدهای اقامتی هتل ستاره بسیار متنوع هستند و شامل انواع اتاق‌های ۱ تخته، ۲ تخته دبل و توئین، ۳ تخته، ۴ تخته و سوئیت‌های دو خوابه و رویال است. این هتل، یکی از بهترین هتل های نزدیک میدان امام اصفهان بوده و هزینه اقامت در آن با توجه به امکانات رفاهی خوبی که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب است. با اقامت در هتل ستاره می‌توانید علاوه‌بر بازدید از میدان نقش جهان، از سایر جاهای دیدنی اصفهان ازجمله چهل ستون،‌ باغ هشت بهشت و بازار اصلی اصفهان نیز دیدن کنید. برخی از مهم‌ترین امکانات این هتل عبارت است از رستوران با معماری سنتی، پارکینگ و استخر.

هتل ستاره؛ یکی از هتل های اصفهان نزدیک میدان امام

هتل صفوی اصفهان

هتل ۶ طبقه صفوی اصفهان که در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده‌است، یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی در اصفهان با معماری سنتی به شمار می‌آید. این هتل ۳ ستاره که در ابتدای خیابان فلسطین قرار گرفته، یکی از هتل های نزدیک میدان امام اصفهان است که قیمت مناسبی نیز دارد. از ویژگی‌های قابل‌توجه هتل صفوی می‌توان به فاصله‌ کم تا عمارت عالی قاپو، کاخ چهل ستون، باغ هشت بهشت و مراکز تجاری مهم اصفهان اشاره کرد.

هتل سپاهان اصفهان

یکی از اولین هتل‌های استاندارد اصفهان، هتل سپاهان است که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده‌است. این هتل ۳ ستاره، یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی نزدیک به میدان نقش جهان محسوب می‌شود. هتل سپاهان دارای ۴۲ واحد اقامتی متنوع شامل انواع اتاق ۲ تخته اکونومی، ۲ تخته دبل،‌ ۲ تخته توئین،‌ ۳ تخته اکونومی، ۴ تخته اکونومی و ۵ تخته اکونومی است. موقعیت هتل سپاهان یکی از مزیت‌های مهم آن محسوب می‌شود و با اقامت در این هتل می‌توانید دسترسی مناسبی به میدان نقش جهان و میدان کهنه داشته‌باشید.

هتل ملک اصفهان

آخرین هتل در بین هتل های اصفهان نزدیک میدان امام، هتل ۲ ستاره ملک است. این هتل ۳ طبقه که در سال ۱۳۸۴ افتتاح شده‌است، دسترسی مناسبی به مراکز تاریخی اصفهان همچون میدان نقش جهان و جاهای دیدنی آن دارد. هتل ملک دارای ۱۹ اتاق است و گزینه‌ای عالی برای داشتن یک سفر مقرون‌به‌صرفه به اصفهان محسوب می‌شود. از مهم‌ترین امکانات این هتل می‌توان به چایخانه سنتی، استخر، صبحانه رایگان، خدمات خشکشویی و مینی‌بار اشاره کرد که خدمات قابل‌توجه برای یک هتل ۲ ستاره است.

هزینه رزرو هتل اصفهان

هزینه رزرو هتل اصفهان، یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی توسط مسافران است. در این زمینه باید گفت هزینه یک شب اقامت در هتل های اصفهان، محدوده قیمتی گسترده‌ای دارد؛ بنابراین می‌توان اطمینان داشت که همه افراد، با هر بودجه‌ای قادرند هتل رزرو کنند. هزینه رزرو هتل های اصفهان، با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع اتاق، شرایط آب‌وهوایی، تعداد نفرات و بازه زمانی رزرو هتل می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت هتل اصفهان بهتر است، هتل های مورد نظر خود را در بازه زمانی سفر بررسی کنید؛ در این بررسی می‌توانید از فیلتر محدوده قیمت نیز کمک بگیرید.

پس از بررسی قیمت هتل در اصفهان و رزرو آنلاین هتل مورد نظر خود می‌توانید با مراجعه حضوری به هتل و ارائه ووچر، اتاق خود را تحویل بگیرید.

جمع‌بندی

در پایان باید بگوییم، اگر قصد سفر به شهر زیبای اصفهان را دارید، بهتر است قبل از اقدام به سفر نسبت به انتخاب هتل محل اقامت خود تصمیم‌گیری کنید. موقعیت هتل های نزدیک میدان امام اصفهان به شکلی است که علاوه بر دسترسی به جاذبه‌های گردشگری میدان نقش جهان، فاصله‌ی کمی با دیگر جاهای دیدنی اصفهان از جمله باغ هشت بهشت دارند. در این مقاله سعی کردیم با معرفی و بررسی تعدادی از بهترین هتل های اصفهان نزدیک میدان امام به شما در انتخاب بهترین گزینه اقامتی کمک کنیم.