جزیره زیبای کیش با توجه به آنکه در منطقه جنوبی کشور قرار گرفته است دارای تابستان هایی بسیار گرم می باشد که ممکن است فصل مورد علاقه همه برای سفر به این جزیره محسوب نشود اما برگزاری جشنواره تابستانی کیش این موضوع را نقض کرده و سبب شده هرساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی به این جزیره سفر کنند. بیست و دومین دوره جشنواره تابستانی کیش در تاریخ 15 تیر الی 30 شهریور سال 1398 در این جزیره برگزار خواهد شد.


جشنواره تابستانه کیش


جشنواره تابستانی کیش شامل:

- کاهش نرخ قیمت اقامتگاه ها در این تاریخ : یکی از ضروری ترین مسائل در سفر به هر نقطه ای از جهان امر اسکان و اقامت می باشد. طی جشنواره تابستانی کیش تمامی اقامتگاه های جزیره در تخفیف تابستانی قرار می گیرند و مسیر سفر را برای تمامی افراد هموار می کنند.

- تخفیف مراکز خرید در جزیره : از آنجایی که جزیره زیبای کیش از مناطق آزاد کشور می باشد یکی از نواحی محبوب برای خرید انواع کالاهای مصرفی است. طی جشنواره تابستانی کیش تمامی مراکز خرید در سراسر این جزیره در تخفیفی فوق العاده قرار می گیرند که سبب می شود با هر بودجه ای که در نظر دارید دست خالی از کیش باز نگردید.

- کنسرت های موسیقی : همان طور که می دانید هر ساله تعداد زیادی از هنرمندان کشور در جشنواره تابستانه کیش به برگزاری کنسرت، اجرای موسیقی زنده محلی و پاپ می پردازند در نتیجه با سفر به کیش در این زمان به راحتی می توانید اجرای زنده خواننده مورد علاقه خودتان را ببینید.


کنسرت در کیش


- نمایش تئاتر : یکی از برنامه های معمول و پر طرفدار این جشنواره نمایش تئاترهای مختلف در این جزیره است که سرگرمی های تابستانه این جزیره را تکمیل می کند. 

- کارناوال های شادی : یکی دیگر از تفریحات شاد و مفرح این فستیوال  همراه شدن با کارناوال های شادی در خیابان ها و شرکت در جُنگ های شبانه جزیره است که لذت شما را از این سفر دوچندان خواهد کرد. قرعه کشی های متعدد که گردشگران طی آن می توانند شانس خود را محک بزنند دیگر مزایای شرکت در این جشنواره تابستانی است.

تمامی فعالیت هایی که طی این  فستیوال از ابتدا با یک دیگر شمردیم همگی سبب شده اند که گرمای طاقت فرسای جزیره کیش در فصل تابستان برای گردشگران اهمیت چندانی نداشته باشد و برخلاف تصور برخی این فصل از فصل های پر مخاطب سفر به این جزیره محسوب شود.


کارناوال های شادی در کیش


 چنانچه قصد دارید برای دیدن این جشنواره به کیش سفر کنید برای اقامت می توانید به صفحه اجاره سوئیت در کیش

به سایت رنتی جا مراجعه کنید.