ارزان ترین هتل های چابهار با غذا

چابهار یکی از زیباترین شهرهای توریستی ایران در مرزهای دریای عمان است که از طبیعتی زیبا و غذاهای محلی خوشمزه بهره‌مند است. برای سفر به چابهار ابتدا باید محل اقامت خود را تعیین کنید. اگر قصد دارید هزینه‌های سفر شما کم‌تر شود، می‌توانید از هتل‌های ارزان قیمت با غذا استفاده کنید. در چابهار هتل‌های بسیاری وجود دارد که هرکدام از آن‌ها براساس خدماتی که به مسافرین ارائه می‌دهند، رتبه‌بندی می‌شوند. در هتل های چابهار می‌توانید انواع غذاهای دریایی و سنتی را مطابق با ذائقه غذایی خود سفارش دهید.

هتل گیلان چابهار

بهترین هتل چابهار که غذاهای متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، هتل گیلان چابهار است. در این هتل رستورانی با ظرفیت 170 نفر وجود دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و دریایی متناسب با ذائقه مسافرین طبخ می‌شود. در رستوران هتل گیلان چابهار می‌توانید سه وعده صبحانه، ناهار و شام را میل کنید. در این رستوران، تمام غذاها از باکیفیت‌ترین مواد اولیه تشکیل می‌شود. در منوی این رستوران می‌توان به انواع کباب، دسر، نوشیدنی محلی، انواع ماهی و میگو و... اشاره کرد.

آدرس: چابهار، منطقه آزاد، خیابان سردار سلیمانی، مقابل استادیوم ورزشی ورنا




هتل فردوس چابهار

هتل فردوس چابهار یکی از هتل‌های چهار ستاره چابهار محسوب می‌شود. باغ رستوران هتل فردوس چابهار با ظرفیت 250 نفر در مساحت 25000 متر مربع آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است. غذاهای این رستوران توسط برترین سرآشپزها و مواد غذایی باکیفیت طبخ می‌شوند. فضای زیبای باغ رستوران فردوس باعث شده که مسافران برای استراحت و میل کردن یک وعده غذا خوشمزه به این مکان مراجعه کنند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، نوشیدنی سرد و گرم، قلیان، سالاد، انواع فست‌فود و آب میوه‌های طبیعی سرو می‌شود. میهمانان و شهروندان گرامی برای بازدید از این رستوران می‌توانند از ساعت 16 الی 24 مراجعه کنند. صبحانه بوفه در این هتل هرروز از ساعت 7 صبح الی 10 در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

آدرس: منطقه آزاد تجاری صنعتی، خیابان تجارت

هتل شاهان چابهار

هتل شاهان چابهار با داشتن رستوران ایرانی، انواع غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه را در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. یکی از مزیت‌های رستوران هتل شاهان چابهار، چشم انداز زیبای دریا و شهر چابهار است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی به همراه موسیقی زنده به مشتریان ارائه می‌شود. افرادی که به فست‌فود و غذاهای بین‌المللی علاقه دارند، می‌توانند به کافی‌شاپ هتل مراجعه کنند. قیمت غذاهای هتل شاهان چابهار نسبت به کیفیتی که دارند، بسیار مناسب هستند. از برترین غذاهای این رستوران می‌توان به ماهی چهلی، ماهی سرخ شده و بریانی اشاره کرد. بسیاری از مسافران میگوهای این رستوران را توصیه می‌کنند.

آدرس: چابهار، ابتدای بلور قدس




هتل سپیده چابهار

هتل سپیده یکی از هتلهای دو ستاره و ارزان در قلب شهر چابهار است. این هتل دارای رستورانی با ظرفیت 150 نفر است که سه وعده صبحانه، ناهار و شام را با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تنوع صبحانه و غذاهای این رستوران بسیار محدود هستند، اما از کیفیت و طعم بی‌نظیری برخوردارند. از نظر مسافران قیمت، کیفیت غذا، چشم انداز روبه دریا، نظافت عالی این رستوران از رتبه بالایی برخوردار است.

آدرس: چابهار، خیابان فردوسی

هتل لاله چابهار

در هتل لاله چابهار یکی از برترین رستوران‌های چابهار قرار دارد که به‌دلیل کیفیت و قیمت مناسب غذاها در بین مسافران و شهروندان محبوبیت بسیار بالایی دارد. منوی رستوران پیتو شامل انواع غذاهای محلی جنوب، غذاهای سنتی ایرانی و انواع نوشیدنی می‌شود. بسیاری از مسافرین از حجم غذای این رستوران و برخورد محترمانه پرسنل رستوران رضایت کامل دارند. برای سرو صبحانه در رستوران پیتو می‌توانید از ساعت 7 الی 8.30، ناهار 12 الی 14.30، شام از ساعت 19 الی 22 مراجعه کنید.

آدرس: چابهار، انتهای بلوار امام خمینی، روبه روی پارک الغدیر

هتل آذین چابهار

هتل سه ستاره آذین چابهار یکی‌دیگر از هتل‌های ارزان قیمت چابهار محسوب می‌شود. در این هتل رستورانی با ظرفیت 60 نفر وجود دارد که مسافران می‌توانند برای میل کردن ناهار و شام به این رستوران مراجعه کنند. کیفیت غذاهای این رستوران نسبت به قیمتی که دارند، مناسب است. در منوی این رستوران می‌توانید غذاهای ایرانی و دریایی را مشاهده کنید و براساس ذائقه غذایی خود، بهترین غذا را انتخاب کنید. در این هتل، کافی‌شاپ نیز وجود دارد که می‌توانید انواع ساندویج سرد را به همراه انواع نوشیدنی گرم و سرد میل کنید.

آدرس: بلوار قدس، اسکله شهید بهشتی