فستیوالی که با برگزاری آن شهر مازندران شهر سرسبزی ها با رنگ های گوناگون پوشیده می شود و به شهری رنگارنگ تبدیل می شود. هر ساله در تمام نقاط  کشورهای مختلف جشنواره های کوچک و بزرگ هیجان انگیز دیده  می شود، این فستیوال ها شادی و هیجانی در افراد به وجود می آورد که بعد از تمام شدن جشنواره افراد منتظر فستیوال  سال بعد هستند. یکی از فستیوال های هیجان انگیز و رنگی در شمال ایران در مازندران برگزار می شود.


فستیوال رنگ ها در مازندران

 

چند سالی می شود که در بهشهر مازندران جشنواره رنگ ها با عنوان " نبض در گرجی" در محل گرجی برگزار می شود، این مراسم بسیار جالب و هیجانی می باشد و افراد زیادی را در زمان برگزاری به سمت خود جذب می کند. در ادامه رنتی جا را دنبال کنید تا بیشتر با این فستیوال آشنا شوید.

برگزاری این فستیوال هر سال در 24 شهریور می باشد، و در این زمان افراد زیادی به این شهر می روند و به شهرهای مختلف مازندران سفر کرده  و برای اقامت در اجاره ویلا در محمود آباد و اجاره ویلا در بابلسر اقدام می کنند.

این جشنواره به عنوان اولین فستیوال رنگ در ایران به حساب می آید که شامل پرتاب رنگ به شرکت کنندگان، پارکور، گل بازی، موتور کراس سواری، دوچرخه سواری، زیپ لاین و غیره می باشد. سفر رفتن در این زمان می تواند بهترین خاطره را برای شما به یادگار بگذارد.


 فستیوال رنگ ها در مازندران


اگر علاقه ای به شرکت در این فستیوال ندارید و نگران رنگی شدن لباس های خود هستید می توانید از تماشا و حرکات نمایشی  دیگر افراد لذت ببرید.

البته ناگفته نماند فعالان محیط زیست گفته اند این رنگ ها به طبیعت این شهر زیبا آسیب وارد می کند و بهتر است برگزاری این جشنواره کنسل شود و یا فکر راهکاری باشند که باعث آسیب محیط نشود و این فستیوال هر ساله دایر باشد.


 فستیوال رنگ ها در مازندران


لذت بخش ترین و هیجانی ترین قسمت این جشنواره سر خوردن میان گل ولای و گل بازی است که تجربه جالبی از پریدن در گل می باشد، در این مواقع نباید به فکر گلی شدن و کثیفی لباس های خود باشید و باید نهایت لذت را از این فستیوال ببرید.